מה המשמעות של AF?

אם אתה מבלה בטוויטר, אתה כנראה כבר יודע מה AF אומר, אבל קיצורים של שתי אותיות יכול להיות אתגר עבור כל מי שלא רמז על דיבור חברתי. או אולי אתה באמת כאן עם שאלה אחת, אם כי יש להודות לא מגניבה: מה המשמעות של AF? הנה כל מה שאתה צריך לדעת.

מה המשמעות של AF?

AF בעצם מייצג "כמו זיון". הוא משמש לאחר שם תואר כ"מעצים "כדי להדגיש את כוחה של הצהרה. תחשוב, "אני מאוד עייף." בשימוש AF, ביטוי זה יהפוך "אני עייף AF" או "af עייף."

ההיסטוריה של AF

כדי לתאר משהו כמו "X כמו זיון" שתחילתה עשרות שנים. בכל הנוגע לתרבות הפופולרית, ב-1988, האלבום "Straight Outta Compton" של האן-וו-איי הכיל את המילים "אני ערמומי בטירוף כשמדובר בפשע".

הקיצור של AF הגיע מאוחר יותר כאשר דיבור טקסט הוביל לקיצור הביטויים. הוא חשב שהחל באזור לוס אנג'לס, ואז התפשט עד 2014 זה הופיע ברשימת עשר המילים העולות המובילות של אוניברסיטת אסטון.

לפעמים "asf" יכול לשמש להיות אותו הדבר, אבל הקיצור הפשוט AF הוא הרבה יותר נפוץ – ופחות גס, אם זה משהו שאתה מודאג.

שימושים נפוצים של AF

אתה יכול להשתמש ב- AF כדי להגזים בכל נקודה שאתה רוצה לעשות – "אני האנגרי AF", "שבור af", "היא AF חמודה", "הם מאוחר AF, וכו '. שימוש נפוץ נוסף, במיוחד עם ממים או קבצי GIF תגובה וקטעי וידאו, הוא לתאר משהו כמו "אני AF".

כיצד לבטא AF

הוויכוח משתולל על הדרך הנכונה לבטא AF אם אתה משתמש בו מילולית. אפשרות אחת היא לומר את האותיות "א" ו"פ", אז "איי-אף".

השני הוא לומר "aff".

ברור, כל אחד מהם מקובל. אבל המחשבה היא שאנשים צעירים נוטים להשתמש "aff" ואילו סוגים מבוגרים מעדיפים את השיטה האחרת, "AY-eff".

כתיבת תגובה

Scroll to Top