קידום אורגני דף נחיתה: איך לבנות דפי נחיתה לקידום אתרים

אתה יכול לשלם את הסכום הגבוה ביותר כדי שהקופירייטר הטוב בעולם יכתוב את התוכן הכי מרתק ומושך הלסתות שראית אי פעם, ועדיין הדף שלך לא יבטיח המרות. יצירת דפי נחיתה ידידותיים לקידום אתרים עוזרת לך לעשות זאת.

הסיבה לכך היא שכדי להשיג את המטרה שלו, הדף שלך צריך עוד דבר חשוב מאוד:  תנועה ממוקדת .

ולא סתם תנועה. אתה צריך את התנועה הנכונה.

בלי שמישהו ינחת בדף הנחיתה שלך, זה לא משרת שום מטרה כלשהי.

אז, באופן היפותטי, נניח שעברת קצת את התקציב בקופירייטר שלך. כעת תצטרך למצוא דרך אחרת ליצור מבקרים מבלי להשתמש בשיטות בתשלום כמו PPC או פרסום במדיה חברתית.

למזלכם, היום אנחנו הולכים ללמד אתכם על מקור מועדף של תנועה אורגנית (ללא תשלום) עבור משווקים נכנסים: מנועי חיפוש ולהראות מדוע אתם צריכים דפי נחיתה ידידותיים לקידום אתרים.

אז אנחנו הולכים להראות לך איך אתה יכול להפיק תועלת מיותר מטריליון חיפושים שמוקלדים במנועים כמו גוגל מדי שנה.

מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש?

אופטימיזציה למנועי חיפוש מתייחסת לתהליך של עריכת רכיבי דף אינטרנט כדי להגדיל את הסיכוי שהדף יופיע בתוצאות החיפוש כאשר מישהו מקליד שאילתה רלוונטית.

העדיפות מספר אחת של גוגל היא להראות לי, המחפש, מהן לדעתו התוצאות שהכי תואמות למה שאני מחפש כשאני מקליד שאילתה בשורת החיפוש. אז, בהתבסס על אותות שהוא מקבל מכל הדפים באינטרנט שעשויים להיות רלוונטיים למונח "דוח שיווק נכנס", הוא החליט להראות לי את אלה בתמונה הזו בסדר יורד של רלוונטיות.

חשוב לציין שאין סוד להגיע לדף אחד בדף התוצאות של גוגל (או של כל מנוע חיפוש). עם זאת, ישנן כמה שיטות עבודה מומלצות שתוכל לבצע כדי להגדיל את הסיכוי שדף הנחיתה שלך יופיע שם.

מהם דפי נחיתה SEO?

דפי נחיתה לקידום אתרים הם אלה המותאמים למנועי חיפוש – עם תכונות שהופכות אותו למושך במיוחד לאלגוריתמים שמחליטים אם דף בעל ערך למחפשים או לא.

מכיוון שרוב מסעות הפרסום השיווקיים קצרים יחסית, אנשים מניחים שאין צורך לבצע אופטימיזציה של דפי נחיתה. והם צודקים חלקית. רוב המבצעים הם סופיים – יש להם תוחלת חיים קצרה וכמעט תמיד מסתיימים (בהכרח). עם זאת, יש דבר אחד גדול לא נכון בהנחה הזו.

הרבה אנשים מסיימים את הקמפיינים שלהם בטעות, כשהם מאמינים בטעות שהם קצרי טווח כשהם באמת לטווח ארוך.

אם אתה מפעיל קידום חד פעמי למשך מספר ימים או שבועות, מספר הביקורים שתפיק על ידי אופטימיזציה של הדף שלך לחיפוש הוא מינימלי. אבל, אם אתה מפעיל קידום לכמה ימים או שבועות בכל שנה, אתה עלול להחמיץ תנועת חיפוש רצינית (עוד על כך בהמשך).

ומה שקובע אם אתה מקבל את זה או לא הוא עד כמה הדף שלך חשוב למחפשים. במילים פשוטות: עד כמה הדף שלך מושך את האלגוריתם של גוגל?

כיצד לקדם דף נחיתה SEO

בעת בניית דף הנחיתה הבא שלך, שקול את העצות והשיטות המומלצות הבאות כתבנית דף נחיתה לקידום אתרים:

1. פרסם בכתובת אתר מותאמת אישית

לעתים קרובות כאשר אתה יוצר דף באמצעות מערכת ניהול תוכן, תהיה לך אפשרות לפרסם בתת-דומיין של ספק השירות.

בהתחלה, הפשטות של לתת לנו לטפל באירוח שלך עשויה להיות מפתה. אבל זה לא רעיון טוב למטרות קידום אתרים מכיוון שמנועי חיפוש רוצים לראות את הדומיין שלך בכתובת האתר, לא "דף דמו" גנרי.

לא רק שאתה מסתכן בלבלבל את הלקוחות הפוטנציאליים שלך על ידי ערפול עקביות המותג שלך , אלא שאתה מפסיד כל סמכות חשובה למנועי חיפוש שהאתר שלך בנה מאז שהוא היה מקוון.

על ידי פרסום דף הנחיתה שלך בדומיין שלך, אתה מקבל את היתרון הנוסף של חיזוק דירוג קטן כאשר אנשים מחפשים את מילות המפתח של הדף שלך.

2. קבע את מילות המפתח שלך

זה סופר חשוב.

זה החלק שבו אתה בוחר את המילים שאתה רוצה שמנועי החיפוש ידרגו את הדף שלך.

מחקר מילות מפתח יכול להיות תהליך מאוד ארוך ומתמשך . אבל כמו בכל דבר, ככל שתעשה יותר מחקר, כך תהיה מוכן יותר.

הגרסה המקוצרת נראית בערך כך:

ערכו רשימה של המונחים הרלוונטיים לדף שלכם, ונסו להבין אילו שילובים של המונחים הללו (הנקראים מילות מפתח עם זנב ארוך ) מישהו עשוי להקליד בגוגל במטרה למצוא את מה שיש לכם להציע.

לדוגמה, נניח שאני עורך דין שבסיסו בעיר ניו יורק ויוצר דף נחיתה המיועד ללקוחות שהם קורבנות תאונות דרכים. במקום לנסות לדרג מונחים רחבים כמו "עורך דין" או "עורך דין תאונות דרכים", אני הולך לנסות "עורך דין תאונות דרכים בניו יורק". או משהו, אפילו יותר, מדויק מזה, כמו "עורך דין תאונות דרכים בברוקלין".

קל יותר לדרג מילות מפתח בעלות זנב ארוך מאשר מקבילותיהן הקצרות, ולעתים קרובות מייצרות החזר ROI גבוה יותר.

3. כלול את מילות המפתח שלך באופן אסטרטגי בדף הנחיתה שלך

לאחר שקבעתם את מילות המפתח שלכם, תרצו למקם אותן באופן אסטרטגי בדף הנחיתה שלכם. הנה היכן לשים אותם אם אתה רוצה להתקדם ב-SERP's:

תג כותרת :זוהי הכותרת של הדף שלך. זה הקישור הכחול הגדול שמייצג דף ב-SERPs, והוא מוצג בראש הדף בכרטיסיות של הדפדפן שלך. התמקד בהפיכת הכותרת שלך למשכנעת כדי לעודד קליקים.

4. אל תדאג לגבי אורך הדף שלך

באופן מסורתי, שמענו שמנועי חיפוש מעדיפים תוכן ארוך על פני קצר . וזה סותר לחלוטין את מה שלימדו את כולנו על יצירת דפי נחיתה מעולים.

לרוב, דפי נחיתה אמורים להיות קצרים ותמציתיים. אז איך זה עובד כשמדובר ביצירת דפי נחיתה לקידום אתרים? האם יש איזשהו אמצע שנוכל להגיע אליו?

לא כל כך מהר.

בעוד שהנתונים הראו שתוכן ארוך מדורג גבוה במנועי החיפוש, לפי ניל פאטל, הקשר הוא יותר על מתאם מאשר סיבתיות.

5. קישורים נכנסים מאובטחים לדף שלך

לגרום לאנשים לקשר לדף שלך היא עדיין הדרך מספר אחת לשפר את דירוג מנועי החיפוש באופן אורגני.

למה?

לגוגל, אם מישהו אוהב את התוכן שלך מספיק כדי לקשר אליו מהאתר שלו, הוא מבטיח לך.

בניית דף נחיתה בוורדפרס הוא חסר תועלת אם קהל היעד שלך לא רואה אותו. קידום אתרים בדף עוזר להשיג את העיניים הנכונות בדף הנחיתה שלך, להגדיל את יצירת לידים והמרות. הטיפים לעיל לקידום אתרים מספקים מדריך בסיסי למתחילים לקידום אתרים יעיל עבור דפי נחיתה. כלי ביקורת האתרים של SEMrush  יכול לעזור לך לזהות את אותם דפים הזקוקים לאופטימיזציה, ומאפשר לך לקחת את דפי הנחיתה הקיימים לשלב הבא.

1 תגובות על “קידום אורגני דף נחיתה: איך לבנות דפי נחיתה לקידום אתרים”

  1. אוריה

    על מנת לקיים קידום אורגני של דפי נחיתה, עליך לבצע מספר שלבים. הראשון הוא לבחור בעמודים המתאימים לקידום, כמו דפי הבית, דפי הפרופיל, דפי מאמרים וכו'. שני, עליך למצוא את המילים החיפוש הרלוונטיות ביותר שלך ולהוסיף אותם לדפי הנחיתה שלך. שלוש, עליך גם לייצר קישורים ארוכים וקצרים כדי לעזור לקוחות להגיע למקום שצריך. אחרי שתקבל תוצאות טובות יותר מהקידום האורגני של דפי נחיתה שלך, תוכל לגדל את הצלחתך בעמודים האחרים של האתר.

כתיבת תגובה

Scroll to Top