מה זה DTR? מתי ואיך

אחד הסטריאוטיפים המפורסמים ביותר הקיימים סביב דור המילניום הוא שאנחנו לא יודעים איך לצאת. דור של אגואיסטים חסרי סקס באופן מפתיע, איכשהו עדיין מונעים על ידי חיבורים, אנחנו מסתמכים מדי על טכנולוגיה ומוכרעים מבחירה בלתי מוגבלת לנהל שום דבר מלבד מעין-מערכות יחסים מגושמות. כלומר, אם להאמין לחתיכות החשיבה.

DTR

בכל מקרה, אולי חוסר המיומנות הרומנטית פינה את מקומו להרבה סידורים מזדמנים. הפרמטרים של היכרויות, מדבר, משדלת את, ולראות מישהו הם עכורים במקרה הטוב.

מה המשמעות של DTR?

חידה טיפוסית אחת: מתי להגדיר את קשר הגומלין (DTR). ידוע גם בשם: לשאול מה אתה ואת משחק טינדר אתה כבר שוכב עם במשך שישה חודשים למעשה הם אחד לשני.

ותכינו את עצמכם, כי הנה מגיעות החדשות הרעות. אם אתה קורא את זה, זה עלול להיות מאוחר מדי: הזמן ל- DTR הוא למעשה לפני שהיחסים עצמם אפילו החלו – לפחות על פי מומחה אחד.

"כשאתה יוצא או מתחבר עם מישהו, תמיד חשוב להיות ברור עם עצמך לגבי מה שאתה עושה", אומרת ברנדה א לואיס, LCSW, מטפלת מינית ופסיכותרפיסטית מערכות יחסים. "הכוונות שלך צריכות להיות ברורות. אם אתה היכרויות

מערכת יחסים אמיתית

עם הרעיון של מערכת יחסים אמיתית, אז הייתי אומר [כך] בשלב מוקדם." אם אתה יושב שם בשקט ומקווה שהאדם שאתה רואה מרגיש אותו הדבר שאתה מרגיש, לואיס מסביר, אתה יכול להגדיר את עצמך לאכזבה גדולה.

מה זה אומר להגדיר את מערכת היחסים?

המשמעות הרשמית של DTR שונה עבור כולם. עם זאת, עבור רוב האנשים, DTR פירושו לשבת עם השותף שלך ולהבהיר מה אתה עושה.

במקרים מסוימים, אולי אתה מחפש אהבה מתמשכת. באחרים, ייתכן שפשוט תחפשו ערובה בטיחותית שהאדם שאיתו אתם מקיימים יחסי מין לא גם מקיים יחסי מין עם אף אחד אחר. לואיס מדגיש כי אתה צריך להיות ברור על מה שאתה מחפש מה get-go. זה דורש לבדוק עם עצמך על המטרות בפועל שלך לפני שאתה אפילו להתחיל היכרויות, ופיתוח היכולת להשמיע את המחשבות שלך לבן זוג. לדברי לואיס, אין מידה אחת מתאימה לכל הזמן כדי לנהל את שיחת DTR.

"יש כל כך הרבה דרכים שונות להגדיר את מערכת היחסים, אין רק אחת", אומר לואיס. "אני חושב מההתחלה, אפילו מהפגישה הראשונה, [תגיד] איפה אתה נמצא."

אם אתה פשוט נפרדת ממישהו, למשל, מה אתה מוכן? האם אתה פתוח לרעיון של כניסה למערכת יחסים אחרת, או שאתה עדיין צריך זמן לעבד דברים? האם אתה רק מחפש חיבור מזדמן? חבר? להיות ברור.

1 תגובות על “מה זה DTR? מתי ואיך”

  1. אימרי

    להשתמש בו?

    DTR הוא מפתח קשר עמוק, אשר משמש לקבל מידע מדויק על היחס של שני בני אדם. זה יכול להיות שימושי עבור שני הצדדים בכדי לגלות את העלות החברתית שלהם ולהגדיר את הסטנדרטים שלהם. אתה יכול להשתמש ב DTR כאשר היחס שלך מתחיל להתפתח על מנת לקבל מידע על הפרטים הכללים של היחס שלך, כגון איך להתמודד עם הבעיות.

כתיבת תגובה

Scroll to Top