מה זה קמפיין ppc ? מדריך למתחילים + 17 טיפים

כולנו שמענו את הפתגם הישן: תמונה שווה אלף מילים.

אבל, האם אתה יודע איזה מילים שוות, או ליתר דיוק מה שווה המילה 'עורך דין מזותליומה הטוב ביותר'?

הביטוי הזה יעלה לך 935 דולר – זו אחת ממילות המפתח היקרות ביותר בארה"ב לפרסום בתשלום לפי קליק (PPC).

נשמע תלול, נכון?

עם זאת, העסקים החוקיים שמציעים הצעות למילת מפתח זו יגידו לך בשלווה שמילת המפתח שווה הרבה יותר בהחזר על ההשקעה (ROI).

מבוא ל-PPC

הפעלת מסעות פרסום PPC עבור העסק שלך עוזרת לך לקבל חשיפה למותג ולבסס מנהיגות מחשבתית מול הלקוחות הפוטנציאליים שלך, רק על ידי תשלום עבור מודעות שנלחצו עליהן.

בין אם אתה מנהל עסק B2B או B2C, השקעה בקמפיינים של PPC מאפשרת לך לא רק לקדם את המוצר או השירות שלך לקהל היעד שלך, אלא לעשות זאת עבור קהלים שמחפשים באופן אקטיבי פתרונות. הקמפיינים עוזרים למותג שלך להשיג חשיפה מסיבית מבלי להוציא יותר ממה שאתה מוכן.

איך זה קורה? ובכן, בואו נתחיל.

מה זה PPC?

PPC או תשלום לפי קליק הוא מודל שיווק באינטרנט המכונה גם CPC (עלות לקליק) שבו מפרסמים מציעים להציג את המודעות שלהם בתוצאות ובאתרים של מנועי החיפוש לצורך קידום הצעה.

המפרסם משלם לבעלי אתרים בכל פעם שמבקר לוחץ על המודעה שלו, ומכאן שהמודל ידוע בתור תשלום לקליק, מכיוון שמפרסמים משלמים רק כאשר המבקר לוחץ על המודעה שלהם. אם מבקר רואה מודעה אך לא לוחץ עליה, המפרסם מודע לרושם אך אינו צריך לשלם מכיוון שלא התרחש כל קליק.

בעזרת נתוני הופעות מודעה ונתוני קליקים על מודעות מפרסמים יכולים לבצע אופטימיזציה של מודעות מסע הפרסום PPC שלהם כדי להגשים את יעדי מסע הפרסום שלהם, שיכולים להשתנות מהורדת אפליקציה ועד קבלת הרשמות לניסיון בחינם.

החשיבות של שיווק PPC

קמפיינים של PPC עוזרים למשווקים להגביר את הנראות של המודעות שלהם, לבנות מודעות למותג ולמדוד מדדים מוגדרים בבירור ויעדי קמפיינים המסייעים להם ליצור קמפיינים טובים יותר ומותאמים יותר בעתיד.

כיצד להפעיל מסעות פרסום PPC ב-Google Ads

Google Ads היא תוכנית הפרסום המקוון של גוגל המאפשרת למשווקים ליצור מודעות מקוונות כדי לקדם את המוצר/שירותים שלהם לקהלי היעד שלהם.

פלטפורמת Google Ads פועלת על פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) , כלומר אתה צריך לשלם בכל פעם שמבקר לוחץ על מודעה.

משווקים מסתמכים על Google Ads כפלטפורמת קידום מכיוון:

  • אתה יכול למשוך יותר לקוחות על ידי הצגת מודעות בפלטפורמה שאנשים משתמשים בהם כדי למצוא מידע, כלומר גוגל.
  • אתה יכול לקדם הצעות לקהל מקומי ועולמי.
  • אתה יכול להגיע לקהל היעד שלך בזמן הנכון עם פילוח והתאמה אישית.

חשבו על פלטפורמת Google Ads כעל שוק מקוון, שבו עסקים משלמים כדי שהמודעות שלהם יוצגו בראש דף תוצאות החיפוש או יוצגו באופן בולט באתרים אחרים.

בחלקים הבאים של הפרק, נדון במבנה של לוח המחוונים של חשבון Ads, ונדבר על מדדים, הצעות מחיר ותהליך בחירת מילות המפתח.

קמפיין פרסום PPC

הפרק גם יסביר את תהליך ההגדרה של מסעות פרסום של מודעות ברשת החיפוש וברשת המדיה של Google, ויציג אילו מדדים ודוחות אתה צריך לעקוב בחשבון Google Analytics שלך כדי לאסוף נתוני Google Ads בעלי ערך.

כדי לייעל את ביצועי קמפיין הפרסום PPC שלך, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להגדיר את היעדים שלך. אל תהסס להתנסות עם המשתנים שלך ולעולם אל תפסיק לבדוק את עותק המודעה שלך – תמיד יש מקום לשיפור.

עקוב אחר שיעור ההמרות שלך, בצע אופטימיזציה לדף הנחיתה שלך וסנן מילות מפתח שליליות. הו, אל תשכח לפקוח עין על המתחרים שלך.

כתיבת תגובה

Scroll to Top