מה המשמעות של OG, ומאיפה הוא מגיע?

בכל הנוגע לסלנג באינטרנט, "OG" נמצא בקצה הישן של הספקטרום. אם עדיין לא תפסתם משפטים כמו "הוא OG" או "זה היה כל כך OG", זה בטוח לומר שאתה קצת מאחור. אבל מספיק לגרור אותך, מה זה OG, ומה זה אומר בהקשר?

מה המשמעות של OG?

על פי ההגדרה הפופולרית ביותר של מילון אורבן, OG הוא קיצור פשוט כי "פעם אומר גנגסטר מקורי." מאז הוא נבחר להיות פשוט "מקורי" או"האסכולה הישנה".

היסטוריית OG

הראפר אייס-טי בהחלט לא המציא את המינוח, אבל הוא עשוי להיות האדם הראשון שתפנה אליו.

בתרבות המיינסטרים, לקרוא למשהו או למישהו OG שתחילתה בתחילת שנות ה -90. אייס-טי הוציא את אלבום האולפן הרביעי שלו, O.G. Original Gangster בשנת 1991. האלבום הגיע למקום ה-15 במצעד הבילבורד 200 והוא האלבום המצליח ביותר של Ice-T עד כה.

ובכל זאת, כדי לתאר משהו כמו OG שתחילתה הרבה יותר מאשר Ice-T. נקודת התייחסות פופולרית נוספת היא הגנגסטרים המקוריים, כמו אל קפונה, באגס מורן, אוני מאדן, ומבריחים ומאפיונרים אחרים של עידן היובש.

אתה יכול גם לשמוע מישהו מתייחס O.G. כאשר מדברים על זנים של גשש. OG כוש הוא זן פופולרי של מריחואנה הן עבור סטלנים רגילים ואפילו אלה שיש להם ידע מוגבל של זני געש. על פי ויקיליף, הזן שואב את שמו גם מ"גנגסטר מקורי", בשל "מעמדו כזן אבן בניין של האסכולה הישנה". למרות שחלק מהפרשנויות מתייחסות ל-OG כוש כ"גידול אוקיינוס", בהתייחס למקורותיה בחופי קליפורניה.

כתיבת תגובה

Scroll to Top