מה המשמעות של NSFW באמת?

אם אתה מבלה זמן כלשהו במדיה החברתית או לחץ על משהו שאתה לא צריך, אתה כנראה כבר יודע מה NSFW אומר. זו אחת הדרכים שבהן שקעים מסמנים תוכן שמתאים לצריכה ציבורית. הנה כל מה שכדאי לדעת על תרבות NSFW. אל תדאג: מאמר זה הוא לגמרי SFW.

מה זה NSFW?

ניתן לטעון שאחד ראשי התיבות היותר "צריך לדעת", בוודאי עבור כל מי שנמצא בתעסוקה רווחית, או שניגש לתוכן מקוון במקומות ציבוריים, NSFW פירושו "לא בטוח לעבודה".

יש המפרשים את המשמעות כ"לא מתאים לעבודה". זה פחות או יותר אומר את אותו הדבר, אבל "בטוח" היא הגרסה המקובלת יותר.

אמנם זה יכול לכלול כל דבר, החל בעירום ועד שפה רעה ועד עופר מיושן, אבל תחשוב על זה כעל כל דבר שלא היית רוצה על הצג שלך אם הבוס הגדול שלך היה מסתכל מעבר לכתף שלך. או אם אמא שלך יכלה לראות את המסך שלך.

ההיסטוריה של NSFW

כקיצור, אזהרת "NSFW" חזרה לשחק בימי קדם כאשר פייסבוק הייתה רק ניצוץ בעיניו של צוקרברג.

הוא שימש כסוג של "קוד נסתר" בפורומים מקוונים ובשורת הנושא של הודעות דוא"ל שרשרת כדי לתת לנמען התראה מראש שמה ששותף לא היה לבעלי לב חלש.

מתחילת שנות ה-2000, אתרי אינטרנט קהילתיים וצוברים כמו Fark, Digg ו-Slashdot הפכו את ראשי התיבות לפופולריים, ועזרו להפוך אותו למושג מובן יותר.

למעשה, בשנת 2007 מייסד Fark דרו קרטיס ניסה לסמן את המילים "לא בטוח לעבודה", הרבה למבוכה של שאר העולם המקוון. בסופו של דבר הוא נטש את הבקשה השאפתנית.

מה NSFW לא אומר

"עכשיו תראה לחברים ולחברים לעבודה." לא. אל תיפול בפח הזה. זה בהחלט לא אומר את זה, למרות כמה נוכלים שנונים מנסים לשכנע אותך אחרת.

כמעט בכל מקרה, אזהרה #NSFW שאתה רואה על פיסת תוכן, בין אם זה מאמר, תמונה או סרטון, לקחת את זה ברצינות. עדיף להיות בטוח מאשר להצטער (ואולי גם נבוך מאוד).

1 תגובות על “מה המשמעות של NSFW באמת?”

  1. Yaron

    NSFW מייצג את הביטוי "לא מתאים לעבודה", ומתאר תוכן שעשוי להיות פרצוף או בלתי הולם בעבודה.

כתיבת תגובה

Scroll to Top