מה גודל דף נחיתה: איזה רוחב/גובה מתאים לדף הנחיתה (פיקסלים)

דפי נחיתה מעוצבים היטב משאירים רושם חיובי ומוכרים ביעילות את המוצר או השירות שאתה מציע באתר שלך. שימוש בגודל חלון שאינו מתאים למכשיר עלול להרוס את יכולתו של דף נחיתה להשאיר רושם טוב ולהוביל את המבקר ללחוץ על ה"X" כדי לסגור את החלון. דפי נחיתה צריכים להיות מעוצבים סביב מושגים שמושכים משתמשים ומסבירים בבירור את המוצר או השירות. דפי נחיתה אינם דפי בית: מבקרים מגיעים לדפי נחיתה על ידי לחיצה על קישור או פרסומת.

מידות דף נחיתה למחשב שולחני

מסכים שולחניים ומחשבים ניידים מגיעים במגוון עצום של גדלים ורזולוציות, מה שמקל על פנייה למכנה המשותף הנמוך ביותר בעת גודל עמוד הנחיתה שלך. גודל המסך הממוצע ממשיך לגדול, אך רוב המסכים כוללים רזולוציה של 1024 על 768 לפחות. דפי נחיתה שולחניים ברוחב של 960 פיקסלים יעבדו כמעט על כל צג מחשב. כל תוכן דף נחיתה בגובה 720 פיקסלים יוצג בבטחה על המסך עם טעינת העמוד. הרוחב של דף נחיתה בשולחן העבודה חשוב הרבה יותר מהגובה מכיוון שמשתמשי שולחן העבודה יכולים לגלול למטה במסך כדי לצפות בתוכן נוסף. אתה תמיד יכול לעשות דף קטן יותר ולהקריב נדל"ן מסך.

בניית ועיצוב דף נחיתה עבור מכשירים ניידים

דף נחיתה גדול למחשב שולחני לא יעבוד במכשירים ניידים: התוכן ישפך החוצה או יתכווץ לגודל בלתי קריא. מכשירים ניידים מתאימים לקטגוריית גודל המסך "קטן" וכוללים רוחב רזולוציה בטוחה של כ-320 פיקסלים. בעוד שחלק מהמכשירים הניידים כוללים מסכים גדולים יותר, כל דף נחיתה המיועד ברוחב של 320 פיקסלים יוצג היטב ברוב המכשירים הניידים. כמו במחשבים שולחניים, הגובה הוא דאגה משנית עבור דפי נחיתה לנייד; עם זאת, אתה יכול להתאים כ-426 פיקסלים אנכיים של תוכן על המסך בבת אחת.

התאמה אישית עבור התקני טאבלט

אתה יכול לפתח דפי נחיתה מותאמים עבור אתרי טאבלטים; עם זאת, דפי נחיתה למחשבים שולחניים ברוחב של 960 פיקסלים יתאימו למכשירי טאבלט גדולים יותר. טאבלטים קטנים יותר בטווח ה-7 אינץ' כוללים בדרך כלל מסכים ברוחב 640 פיקסלים: דפי נחיתה המיועדים למסכים ברוחב 960 פיקסלים יקטן בכשליש כדי להתאים למסך הקטן יותר. מכיוון שניתן להציג תוכן קטן יותר על מסך גדול יותר מבלי לוותר על איכות וקריאות, עיצוב דפי נחיתה לטאבלט ברוחב של 640 פיקסלים וגובה של 480 פיקסלים יעבוד בכל המכשירים. משתמשי טאבלט קטנים יותר עשויים לבחור להחזיק את המכשיר במצב רוחבי, בעוד שמשתמשי טאבלט גדולים יותר יחזיקו את המכשיר במצב לאורך, מה שהופך את רוחב 640 הפיקסלים להתאים לשני גדלי המסך.

עבור לעיצוב רספונסיבי

אתה יכול לוותר על יצירת דפי נחיתה שונים למכשירים שונים ובמקום זאת להשתמש בשאילתות מדיה ובקונספט עיצובי רספונסיבי כדי לבנות עמוד שמסדר מחדש את התוכן בהתאם לגודל המסך של המבקר. ניתן להגדיר דפי נחיתה בעיצוב רספונסיבי כדי לנוע בין תוכן ולשנות גדלי תוכן בטווחי רזולוציה שונים, מה שמאפשר לתוכן להציג בנוחות בכל מסך.

מהו רוחב העמוד המומלץ עבור דף נחיתה שנוצר?

אנו ממליצים להישאר עם 940 – 960 פיקסלים, אשר אמור לעבוד עבור רוב גדלי המסכים; זה אמור למנוע כל גלילה צד או רווח לבן נוסף להופיע בדף הנחיתה שלך.

האם יש אורך דף נחיתה מומלץ?

אין אורך עמוד מומלץ של דף נחיתה. עם זאת, הימנע מהוספת יותר מדי תוכן או קטעים בדף הנחיתה שלך, כדי לא להציף את המבקרים בדף שלך.

הדף שלי קצר מדי, ואני מבחין ברווח אפור בתחתית; איך אני מתקן את זה?

האם אתה בודק את הדף שלך על צג גדול? הפס האפור יופיע רק במקרים בהם גודל הצג אינו פרופורציונלי לדף.

הדף שלך יופיע כצפוי בעת צפייה ממסך 13 אינץ' או קטן יותר.

מומחה לבניית דפי הנחיתה הזכיר שה-CTA שלי אינו "בחלק העליון". מה זה אומר?

ה-CTA שלך (קריאה לפעולה) הוא החלק המשכנע ביותר בדף שלך. הקריאה לפעולה היא המקום שבו תרצה שהמבקרים בדף שלך ישלימו את פעולת ההמרה הרצויה, כגון לחיצה על כפתור, שליחת טופס וכדומה.

רוב המבקרים לא יגללו מטה מעבר ל-CTA, אז אתה צריך למשוך את תשומת הלב שלהם במהירות 'בחלק העליון והקבוע', כלומר, החצי העליון או החלק הראשון של דף הנחיתה שלך, לפני שהמשתמשים יקבלו הזדמנות לגלול.

ייתכן שתרצה להזיז את כפתור הקריאה לפעולה או קישור גבוה יותר לחלקים הראשונים של דף הנחיתה שלך כדי לשחרר המרות נוספות.

כתיבת תגובה

Scroll to Top