מדריך איך להיפרד ממישהו בצורה יפה

אם אתה רוצה להיפרד מהאחר המשמעותי שלך, החלק המאתגר ביותר יכול להיות לשים את תחושות הבטן שלך במילים. יש אינספור סיבות לסיים מערכת יחסים.

אולי זה באמת לא הם; זה הצורך שלך להמשיך כיוון חדש / קריירה / בית / חוות חתולים להצטרף. אולי זה באמת הם, ואתה פשוט לא יכול לקחת את קולות הפה שהם עושים בזמן אכילת כל דבר, במיוחד מרק. או שאולי זה יותר רציני מזה, ואתה פשוט הבנת S.O. שלך כבר זמן רב מתדלק אותך. לא משנה מה ההקשר, פשוט איבדת את ההרגשה האוהבת הזאת. אבל איך נפרדים ממישהו בדרך הנכונה?

למרות פרידה נראה כאילו זה צריך להיות מותאם אישית עבור זוג מסוים, ולא בעיה קבועה על ידי פתרון שמיכה, יש כמה טיפים אל-כשל כדי להחליק את התהליך – כי פרידות לא רק לגרום ייסורים רגשיים ונפשיים, הם יכולים גם לקחת מחיר פיזי מצער על הגוף.

ככל הנראה, הלב שלך יכול להגדיל פיזית ולהתחיל לתפקד באופן חריג, מטבלים נוירולוגיים בסרוטונין יכול לשלוח אותך לתוך דיכאון מצבי, מתח יכול ספייק לחץ הדם שלך וליצור התפרצות. במקרים הגרועים ביותר, פרידה גרועה יכולה לגרום לך להרגיש כאילו אתה נסוג מחומרים ממכרים, הודות לקוקטייל המטריד של כימיקלים במוח לגרום לנו להתמכר לאדם מלכתחילה.

בכל מקרה, כל אחד ואחת מאיתנו ישמחו לברוח מפרידה עם הכמות הנמוכה ביותר של נזק משני אפשרי, ומבלי לבחון מחדש את הנושא במשך שבועות, חודשים או אפילו שנים. אז הדיילי דוט שאל מטפל במערכת יחסים: מהי הדרך הטובה ביותר להיפרד ממישהו?

כיצד להיפרד ממישהו: שיטות עבודה מומלצות

שיחת הפרידה

לדברי פולט שרמן, פסיכולוגית ומחברת של היכרויות מבפנים החוצה, אתה לא רוצה אתהפרידה "להרגיש כמו פגע וברח". שפת הפרידה הטובה ביותר, היא אומרת, תהיה כרוכה בדרך כלל ב"שילוב של נימוס וחביבות רבה, וגם להיות כנה וישירה מאוד".

"אולי תתחיל עם משהו חיובי לפני שתבשר את החדשות", אומר שרמן. "אתה יכול להתחיל באומרו, 'זו שיחה קשה בשבילי ואני רוצה שתדע שאתה מאוד חשוב לי. אני חושב שאת יפה, כיף להיות איתך, למדתי הרבה ממערכת היחסים הזו."

"אם זה נכון, ברור שאתה יכול להיכנס למה שזה", אומר שרמן. ואם לא, אין כל רע בטוב לב כה קטן.

בכל מקרה, שרמן חושב שעדיף להיות ברור לחלוטין לגבי העובדה שבסופו של דבר, אתה לא יכול לראות עתיד לשניכם. הדגישו שעדיף לסיים דברים מסיבה מסוימת. לדוגמה, שרמן מציע להבהיר כי "קשה לי להגיד את זה, כי אני לא רוצה לפגוע בך בשום דרך ואני מאחל לך את כל האושר, אני פשוט חושב שבסופו של דבר זה יהיה טוב יותר עבור שנינו."

האדם בצד המקבל של נאום הפרידה עלול לכעוס או להתעצבן בקול רם. כמיהת, מחובתך להישאר ולענות על שאלותיהם, להקשיב למחשבותיהם ולדון בגורמים נוספים. להבהיר מה שמאפשר להם להשיג סגירה. אבל אם האדם הזה פתאום מוכה רגש וילל באמצע הבר האהוב עליך, שקול לחלץ את עצמך. כאשר מישהו כועס יתר על המידה ולא יכול לשלוט ברגשותיו, שרמן מציע לבקש שלוש פעמים מהם להנמיך את קולם, או מה שלא יהיה המקרה. אם הם לא יכולים או לא, לסיים את השיחה שם ולעזוב. הצע להם לשלוח לך דוא"ל בעוד מספר ימים כדי שתוכל לטפל בכל בעיה מתמשכת.

מקום הפרידה

עם התנודתיות הרגשית בראש, לחשוב באופן ביקורתי על המקום המתאים ביותר עבור השותף שלך לקבל ולהתחיל לעבד את החדשות.

שרמן מציע מקום ציבורי, שאמור לעזור לכסות כל זעם ברך-אידיוט, קולות מורמים, היפוך שולחן, או מתייפח בלתי נשלט. "אתה רוצה שזה יהיה פרטי, אבל לפעמים אפילו ללכת למסעדה או למקום ציבורי זה טוב כי אין צעקות או דברים כאלה", היא אומרת. "אם אתה הולך לבית של מישהו, זה יכול להימשך לנצח או לקבל ממש דרמטי ככה."

לבסוף, זה יכול להיות קשה יותר לעזוב, אבל ניתן לטעון את המקום הגרוע ביותר להיפרד עם בן זוג קשה הוא בנוחות של הבית שלך. אילוץ אותם החוצה עלול להסלים את המצב במהירות, ולאפשר למישהו להישאר זמן רב מהנדרש גורם לאירוע להימשך.

מקום הבחירה שלי? נפגשים לטיול בפארק, או לחלל חיצוני דומה שבו אתה לא צריך לטבול כסף עבור בירה או חטיף ואז לשבת במבוכה מול מישהו או לבזבז ארוחה. פארקים מאפשרים לשניכם לחלץ את עצמכם בקלות מהמצב ברגע שתצטרכו לצאת.

בעקבות הפרידה

"אני מקווה שעדיין נוכל להיות חברים" הוא קו פופולרי להפליא שאנשים מטילים ישירות לאחר ההתמודדות עם מכת המוות. במציאות, זה לא הגיוני. אם המזבלה מעלה את הרעיון, זה יכול להיות בגלל שהם לא נוחים, יורקים רגשות שהם לא מתכוונים אליהם במאמץ לעשות בקרת נזקי חירום. אם הזורק מציע ידידות מתמשכת, הם כנראה לא מוכנים שהיחסים יסתיימו עדיין. אבל אם אתה באמת ובתמים רוצה לצאת בלי הבלגן, תוריד את הידידות מהשולחן – לפחות לעת עתה.

שרמן מסביר שכאשר אנו מתנשקים או אפילו שוכבים עם בני הזוג שלנו לאחר שאנו נפרדים מהם, אנו שולחים מסרים מעורבים. אשר, דה, אבל סקס פרידה הוא כל כך נפוץ עד כה זה נושא לציין. "עדיף באמת להיות כמו, 'חשבתי על זה וברור לי שזה מה שאני רוצה לעשות, ואני מצטער אם זה כואב לך'", שרמן אומר.

באותו וריד, זכור את כלל הזהב של הדייטים המודרניים: בטל את המעקב אחריהם. הסר אותם גם מהחיוג המהיר שלך, ושקל לחסום את המספר שלהם לזמן מה אם אתה מסוג האנשים שעלולים להכות את האקס שלך בשיחת שלל שיכורה. אם אתה עושה את ההשלכה, אתה צריך לתת האקס שלך ללכת. להמשיך לקשור אותם יהיה אכזרי ולא הוגן.

1 תגובות על “מדריך איך להיפרד ממישהו בצורה יפה”

  1. Zebulon

    היפרדות יכולה להיות קשה, אבל החלטות נכונה ובטוחה היא חשובה עבור שתי הצדדים. חשוב להיות מחויב לעצמך, לעשות את מה שהוא הכי טוב עבורך, ולדבר באמת על מה שאתה מרגיש.

כתיבת תגובה

Scroll to Top