מדריך איך להיפרד מהטינדר לתמיד

מחזור החיים של אפליקציות היכרויות כמו טינדר הוא צפוי למדי – ברגע שאתה מוחק אחד, אתה מוריד אחר, משוכנע שזה עשוי להיות הדבר הטוב הבא שיוציא אותך מכל סוג של פאנק היכרויות.

אמנם תאריך פנטסטי אינו ערובה, אך מחיקה והורדה מחדש של האפליקציות בהחלט כן.

בין אם מצאתם את אהבת האמת IRL, אתם עדיין לא בטוחים איך להתחיל שיחה בטינדר, או שפשוט נמאס לכם מסצנת ההיכרויות המקוונת, מגיע הזמן למחוק את עצמכם מפני טינדר, ולעולם לא להיות סחבת ימינה שוב. למרבה הצער, גם אם אתה מוכן לחלוטין למחוק את האפליקציה לנצח, הפרופיל והנתונים שלך עדיין יישארו פעילים אם פשוט תמחק את האפליקציה מהסמארטפון שלך. כך תוכלו למחוק את חשבון הטינדר שלכם לתמיד בכמה שלבים פשוטים.

כיצד למחוק טינדר

1) עבור אל ההגדרות שלך

אם אתה מעוניין למחוק את הנוכחות שלך מהאפליקציה לחלוטין, יהיה עליך להתחיל בהגדרות. ממסך הבית של האפליקציה (שם אתה אמור לראות פרופיל להתאמה פוטנציאלית) הקש על סמל הפרופיל בפינה השמאלית העליונה. מדף זה, בחר הגדרות.

2) גלול מטה כדי למצוא את האפשרות למחוק את החשבון שלך

אם תגלול כל הדרך לתחתית דף ההגדרות, תראה אפשרות ל- Logout או למחוק את החשבון שלך לחלוטין. התנתקות לא אומרת שהפרופיל שלך נעלם מטינדר. הקש על מחק חשבון. פעולה זו אמורה להעביר אותך למסך Deactivate שישאל אותך אם ברצונך להשהות או למחוק את החשבון שלך.

3) בחר אם ברצונך להשהות או למחוק את החשבון שלך

אם תבחר באפשרות 'השהה את החשבון שלי', פעולה זו תבטל את הפונקציה Discovery, כלומר כרטיס הפרופיל שלך כבר לא יהיה גלוי לכל מי שמעביר דרך טינדר. עם זאת, השהיה של החשבון שלך מאפשרת לך להמשיך לדבר עם ההתאמות הקיימות שלך.

4) מחק את חשבון הטינדר שלך

אתה כבר עשית את דעתך, והגיע הזמן ללחוץ למחוק. האפליקציה תשאל אם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את החשבון שלך, ואז תבקש ממך לספק סיבה למה אתה עוזב, כמו "פגשתי מישהו" או "אני לא אוהב את טינדר". תהא אשר תהא תשובתך אשר תהא, תתבקש גם לספק משוב מתאים לפני שתוכל להקיש על שלח ומחק חשבון.

5) שלח את המשוב שלך

ברכותיי, נפטרת באופן רשמי, מהסמארטפון שלך ומהחיים שלך מנוכחות הטינדר שלך. עד הנצח או ההורדה הבאה!

איך לבטל טינדר פלוס או טינדר זהב

נרשמת לטינדר פלוס או לטינדר גולד? כך תוכל לבטל בקלות את ההרשמה לכל אחד מהשירותים באמצעות תפריט ההגדרות הכללי של הטלפון החכם.

עבור ה-iPhone:

  1. פתח את הגדרות ובחר [את שמך] בחלק העליון של דף ההגדרות. מכאן, הקישו על iTunes ו-App Store.
  2. בחר/י ב-Apple ID: [הדוא״ל] בחלק העליון של הדף ולאחר מכן הקש/י על ״הצג Apple ID״. ייתכן שיהיה עליך לאמת את המזהה שלך כאן, באמצעות Touch ID או באמצעות הכניסה שלך ל-Apple.
  3. הקש על מנויים. מכאן תוכל לראות כל אפליקציה שדרכה אתה משלם עבור מנוי. הקישו על טינדר והשתמשו באפשרויות הבאות כדי לנהל את המנוי שלכם.

עבור אנדרואיד:

  1. פתחו את האפליקציה של חנות Google Play.
  2. הקש על תפריטולאחר מכן בחר את היישומים שלי. תראה אפשרות להקיש על מנויים. הקש על האפליקציה של המנוי שברצונך לנהל או לבטל.
  3. לחלופין, באפשרותך להקיש על תפריט, לעבור אל היישומים שלי ולאחר מכן להקיש על האפליקציה של המנוי שברצונך לבטל. פעולה זו תיקח אותך לדף פרטי האפליקציה, שם תוכל לבטל את המנוי שלך.

1 תגובות על “מדריך איך להיפרד מהטינדר לתמיד”

  1. מנחם

    תגובתי היא שהפרידה מטינדר מסובכת ועליך להבין את הרצונותיך ולעבוד על המצב בכדי לקבל את התוצאות הזוכות שלך. תצטרך לקחת את הפעולות הנכונות על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

כתיבת תגובה

Scroll to Top