הסיבה שאנשים קוראים אחד לשני "simps"

רק טוויטר יכול לקחת סלנג נישה בן עשרות שנים כמו 'simp' ולגרום לזה להיראות כמו מם ויראלי חדש

אם היית מחובר בכלל בחודשים האחרונים, רוב הסיכויים שראית אנשים שקוראים לעצמם "פיפס" או מאשימים זה את זה ב"הדממה". המילה באמת נמצאת בכל מקום. מייגן ת'י סטליון ראפ, "אתה על כמה חרא פשטני" בשיר שלה "חרא מזומנים". סטרימר טוויץ' הפופולרי iDubbbz התייחס לכותרת "simp" לאחר שדן בחשבון OnlyFans של חברתו.

אז מה זה בדיוק פשטות, בכל מקרה?

באופן רופף, פשטות היא גבר שמשקיע הרבה זמן ואנרגיה בנשים שלא רוצות אותו. יש המשתמשים בו כראשי תיבות של "פראייר מעריץ כוס בינונית".

מונח זה התחיל את דרכו בקהילה השחורה בסוף שנות ה -90, בעיקר כאשר להקת ההיפ הופ שלוש 6 מאפיה השתמשה בו כאנטונימוס ל"סרסור " בשיר שלהם "Sippin' on Some סירופ". ככזה, "simp" כבר מילה אוצר מילים באנגלית השפה האפרו-אמריקאית (AAVE) במשך זמן מה.פרסומת

עם זאת, בשנות ה-2000, קהילות מקוונות של אינקל ושונא נשים החלו לנתב את המילה ולהשתמש בה לצד מונחים כמו "קוק", "אביר לבן" ו"בטא". במרחבים האנטי-פמיניסטיים האלה, לא צריך הרבה כדי להיקרא "פשטות". כל דבר, החל מהשתוקקות אחרי התאהבות ועד כיבוד נשים יכול להיחשב לפשטות.

השימוש במילה "simp"

צבר תאוצה מחוץ AAVE ושיח אינקל, הודות לאופי אש הפראית של ויראליות טוויטר. זה 100% מם עכשיו, ברוב המקרים, משמש באופן אירוני וללא גוונים שונאי נשים.

עם זאת, לא כולם מתלהבים מהפופולריות הפתאומית של "simp". כמה אנשים שחורים בטוויטר ציינו איך, שוב, AAVE הוא להיות מתאים על ידי ההמונים למען ממים.

אינספור משתמשי טוויטר נוספים הביעו את אי הנוחות שלהם מאנשים שאינם שחורים שאמרו את המילה.

1 תגובות על “הסיבה שאנשים קוראים אחד לשני "simps"”

  1. אריאל

    הקריאה משמעותית כי הם מתבקשים להתעסק בדיחות, שיחות אישיות, שיחות שעות ארוכות ושאר פעילויות שבין שני אנשים. זה מגדיר את הקשר בין האנשים ומעניק להם יכולת לדבר על דברים שעוזרים להם להתפתח אנושית.

כתיבת תגובה

Scroll to Top