הנה מה WYD באמת אומר

למדיה החברתית יש תת-שפה משלה של קיצורים וראשי תיבות, שעבור ילידים דיגיטליים, קל לפרש את ה- AF ולהשתמש בו כראוי. אבל זה יכול להיות מאבק להישאר מעודכן עם הלשון המתפתחת. ראשי התיבות הפופולריים של הודעות SMS WYD מוכיחים כי ראשי תיבות מסוימים מסובכים יותר מאחרים לתפוס. גם אם אתה יודע מה האותיות מייצגות, זה הכל על הבנת ההקשר. אז, מה המשמעות של WYD?

אנחנו בוחנים מקרוב ראשי תיבות מסוימים מהשפה של התרבות המקוונת, כך שתוכלו, אתם יודעים, להיראות בקיאיים וכאלה. הנה מה שאתה צריך לדעת.

מה המשמעות של WYD?

המשמעות הבסיסית של WYD היא פשוט "מה [אתה] עושה?" אם משתמשים בו במובן המוחלט והפשטני ביותר, זה ראשי תיבות בדיוק בשביל זה. משפטים חלופיים שמשמעותם אותו הדבר כוללים "מה אתה זוממה", "מה קורה" ו"מה קורה".

WYD = באילו פעילויות אתה עוסק כעת?

לרוב נעשה שימוש בהקשר זה בהודעות אישיות, זוהי דרך פשוטה של בדיקה עם מישהו ולראות מה הם זוממים אז, או במועד מאוחר יותר.

בפלטפורמות חברתיות זה יכול לשמש גם כשאלה היפותטית, כמו, מה אתה חושב שאתה / עשית? זוהי שיטה עכשווית לקרוא למישהו, או דרך להראות אימה, חוסר אמון או ספקנות במעשיו של מישהו.

הדרך האחרת שבה משתמשים בו ברשתות החברתיות היא כשאלה "מה היית עושה", ומציגה לקהל דילמה תיאורטית. אם [ריק] קרה לך, איך היית מגיב?

משמעויות חלופיות: מי אבא שלך?

מבחינה טכנית WYD יכול לשמש גם כקיצור עבור "מי האבא שלך?" כמו תמיד, ההקשר שבו הוא משמש צריך לתת לך רמז לגבי מה הכוונה. אם משתמשים בו בצורה חגיגית במיוחד, שקול אפשרות גרעינית זו.

1 תגובות על “הנה מה WYD באמת אומר”

  1. David

    ת

    WYD הוא מזל טוב, ויש הרבה דברים כדי לעשות ולחוות. הדבר הכי חשוב הוא להינות את הביקור שלך ולחוות את האפשרויות שלך.

כתיבת תגובה

Scroll to Top