דפי נחיתה לעסקים: למה העסק שלך צריך דף נחיתה?

משווקים התחילו להבין שלרוב דפי האינטרנט יש תקלה גדולה: הם לא נועדו לזכות בלקוחות. אתרים נוטים להיות מכריעים, והם גרועים בלהדריך לקוחות פוטנציאליים דרך המשפך השיווקי. זו הסיבה שמשווקים רבים מסתמכים כעת על דף נחיתה לעסקים כדי ליצור לידים ולבצע מכירות.

ראשית, מכיוון שאני בטוח שחלקם לא מודעים מהו דף נחיתה, הרשו לי להסביר. במונחים הפשוטים ביותר, דף נחיתה הוא כל דף אינטרנט שמבקר יכול להגיע אליו (או, אתה יודע, "לנחות עליו"). דפי נחיתה הם הדרך הטובה ביותר עבור עסקים להפוך מבקרים מקוונים ללידים או למכירות; עם זאת, בעוד שעסקים רבים משתמשים בדפי נחיתה, דפים אלו אינם בשימוש. מחקרים מצביעים על כך ש-62 אחוזים מעסקים כאלה משתמשים רק בשישה או פחות דפי נחיתה באסטרטגיות השיווק שלהם.

למה העסק שלך צריך דף נחיתה? 

לעתים קרובות מדי, מבקרים באתר אינם מצליחים לבצע המרה מכיוון שהקליק שלהם שולח אותם לדף הבית במקום לדף נחיתה ספציפי שמנחה אותם במשפך המכירה. אסטרטגיה יעילה יכולה לשפר את ההמרות ביותר מ-50%!

המרות  – בדיוק כפי שהאתר שלך מכיל מידע שמשפיע על החלטת המבקר לנקוט פעולה, דף נחיתה טוב יעשה את אותו הדבר. דף נחיתה מגדיר פעולה ברורה למשתמשים לבצע ומקל עליהם ככל האפשר לבצע את הפעולה הזו. זה ידוע בתור הקריאה שלך לפעולה. כתוצאה מכך, תראה יותר מהפעולה הזו ננקטת (המכונה גם המרה). דפי נחיתה מועילים לעסק שלך מכיוון שיותר המרות מובילות בדרך כלל ליותר לקוחות ויותר כסף לעסק שלך.

יצירת לידים  – שום דבר לא מקל על איסוף לידים מקוונים מאשר קיום דפי נחיתה באתר שלך. קישורים שמופצים בערוצים שונים כגון מדיה חברתית, דואר אלקטרוני ותעבורת חיפוש אובדים לדף הבית של האתר שלך. החזר את הלידים שאבדו על ידי הפניית מבקרים לדפי הנחיתה שלך.

ערך SEO  – מתי בפעם האחרונה ביקרת בדף השני של תוצאות החיפוש? האם אתה זוכר? יותר דפי נחיתה פירושם יותר סיכויים לדירוג גבוה יותר בחיפושים. כאשר אתה מדורג גבוה יותר, אתה ממיר גבוה יותר. חמש תוצאות החיפוש הראשונות מהוות 67.6 אחוזים מכלל הקליקים, בעוד שמיקומים שש עד 10 מהוות רק 3.73 אחוזים. משתלם להיות בפסגה. פשוטו כמשמעו.

איסוף נתונים דמוגרפיים  – כאשר אתה מקשר דף נחיתה למסע פרסום, תוכן, פעולה או מקור ספציפי, אתה יכול לראות אילו ערוצים מביאים הכי הרבה לידים, אילו נושאים והצעות מעניינים ביותר, או אילו קמפיינים הם הביצועים הגבוהים ביותר. מעקב אחר התנהגות משתמשים הוא אחת השיטות המומלצות לדפי נחיתה שיכולות להפיק תובנות חשובות. סוגים אלה של תובנות יכולים לעזור לך לחדד את הידע שלך על קהל היעד שלך ואסטרטגיות מסע הפרסום שלך, ולשפר את האפקטיביות שלך באופן כללי. בנוסף, אם דף הנחיתה שלך מכיל טופס, תוכל להשתמש במידע המבוקש בטופס כדי ללמוד עוד על המבקרים שלך, כגון האתגרים הספציפיים שלהם, תאריך ושעה מועדפים לפגישת ייעוץ, או מידע ספציפי שהם רוצים שתדע.

תוכן לשילוב עם הצעות שיווקיות  – הצעות שיווקיות יכולות להתקשות למצוא בית באתר האינטרנט שלך. הצעות מבקשות לתמרץ משתמשים לרכוש את המוצר או השירות שלך. אז באופן טבעי, המקום הטוב ביותר לשים אותם הוא עם דפים שנועדו להמרה.

אם אתה מחפש לייצר יותר לידים, לדרג גבוה יותר בחיפוש, להשיג יותר המרות, לאתר את הדמוגרפי שלך ולהגביר את האפקטיביות של הצעות השיווק שלך, אז הגיע הזמן לפתח אסטרטגיית דף נחיתה קטלנית .

דפי נחיתה נועדו להקל על פעולה ספציפית שאתה רוצה שמשתמש יבצע ביחס ליעדים העסקיים שלך. הם עוזרים לשפר את היחסים עם הלקוחות, אינטליגנציה לגבי העסק שלך והצלחת מסעות הפרסום השיווקיים שלך. נסה להשתמש באחד במסע הפרסום הבא שלך ותראה בעצמך !

דף נחיתה הוא מכשיר קהה, ולכן עדיף לא להתחכם איתם יותר מדי. שמרו על העיצוב, התוכן והמסר פשוטים.

זה עשוי לומר שדף הנחיתה שלך לא נראה כמו שאר הדפים באתר שלך. זה בסדר. הם קיימים כדי לעשות דבר אחד:  ללכוד מידע מבקרים .

מומלץ: שיווק בפייסבוק: מדריך לפרסום בפייסבוק לעסקים

לכן, כדי לקבל דף נחיתה יעיל, הסר כל רכיב בדף הנחיתה שלך שאינו הכרחי; אלמנטים עיצוביים מפוארים, יותר מדי טקסט ותוכן לא קשור יסיחו את דעת המבקר שלך מסריקת הדף שלך, לתפוס את ההצעה שלך ולמלא את הטופס שלך.

1. קריאה לפעולה

מבקרים בדף נחיתה צריכים לדעת מיד מה אתה מבקש מהם לעשות. האם אתה רוצה שהם יירשמו לפודקאסט שלך? האם אתה רוצה שיקבעו פגישה? האם אתה מציע ניסיון חינם? לא משנה מה אתה עושה, ודא שקל להם להבין  מה  אתה רוצה שהם יעשו ומה הם הולכים  לקבל .

2. הקטינו את הטופס

הנה העסקה: הפוך את כמות המידע שאתה מבקש בטופס דף הנחיתה שלך שווה לערך של מה שאתה מציע. טופס עם יותר מדי שדות יכבה את רוב המבקרים באתר – מה שמביס את המטרה כולה – אז בקש רק את המידע החשוב ביותר ותו לא.

אם אתם מחפשים מנויים חדשים, בקשו רק שם וכתובת מייל. אם אתה מציע ספר אלקטרוני בחינם, בקש את שם העסק ומספר הטלפון, אך אל תגזים. אתה תמיד יכול לבקש מידע נוסף בהמשך הדרך, שכן המבקר באתר מראה עניין ומעורבות איתך לאורך "מסע הקונים".

3. להציע משהו בעל ערך

מבקרים באתר אינם בובות. הם לא הולכים לתת לך מידע אישי או כסף אלא אם כן אתה נותן להם משהו שהם רוצים. במונחים שיווקיים, למשהו הזה קוראים  מגנט לידים .

הנה כמה מגנטים מובילים לדוגמה:

  • ספר אלקטרוני
  • נייר לבן
  • סמינר מקוון בחינם
  • ייעוץ חינם או הדגמה
  • הנחה או קופון

המפתח הוא להציע משהו בעל ערך  שמתאים ואטרקטיבי  לקהל היעד שלך כדי להגביר את משיכה, המרה או שימור לקוחות.

4. תן הוכחה חברתית

אנשים הם יצורים חברתיים ומסתכלים על אחרים כדי לאמת את החברה שלך. אם מישהו ניסה את המוצרים או השירותים שלך והוא לקוחות מרוצים ומרוצים, הלקוחות הפוטנציאליים שלך יניחו שתהיה להם אותה חוויה טובה.

על מנת לגשר על פער האמון בין לקוח פוטנציאלי לחברה שלך, ספק הוכחה חברתית בדף הנחיתה שלך – או המלצה או, לכל הפחות, קישורים לדפי המדיה החברתית שלך.

5. להיות מועיל

אחרון חביב, דף הנחיתה שלך חייב לעשות שני דברים:

  1. תאר  מה הם הולכים לקבל  תמורת המידע או הכסף שלהם
  2. לשכנע אותם שהם  יקבלו הטבות ייחודיות

לדוגמה, אם אתה מציע ספר אלקטרוני בחינם, תאר מה כלול בספר האלקטרוני  וכיצד  זה יעזור להם לבנות את הידע או הכישורים שלהם. היתרון עבורם הוא לא שאתה מומחה, אלא שאתה עוזר להם להתמודד עם נקודת כאב. ההטבה שאתה מציע היא שמעודדת אותם לחשוב מעבר ליתרונות המיידיים – וממצבת את החברה שלך כהתאמה פוטנציאלית לטווח ארוך.

הסיבה לכך שדפי נחיתה הם המפתח להצלחה של עסקים קטנים היא משום שהם  מציעים משהו בעל ערך כדי לעודד מבקר באתר לסמוך עליך . על ידי בניית דף נחיתה ליצירת לידים, המבקרים באתר שלך יתפתו להצעה שימושית, רלוונטית ומרגשת שמשכנעת אותם לעבוד עם העסק שלך.

1 תגובות על “דפי נחיתה לעסקים: למה העסק שלך צריך דף נחיתה?”

  1. אס

    הדף הנחיתה שלך מספק ללקוחות דרך פשוטה וברורה להציג את מוצריך, שירותיך והמידע החשוב ביותר על חברתך. זה מאפשר לבעלי העסק להציג את העסק שלהם באופן מקצועי ומעודכן, ולבלות תחושת אמון בקוראים.

כתיבת תגובה

Scroll to Top