איך להתחיל שיחה בטינדר בלי להישמע מביך

הדרך בה אתה מעביר למישהו בטינדר שווה להירשם אליו בחיים האמיתיים ולומר, "היי, אני בקטע שלך", מנסח קשר עין עצבני. אז אולי הדילמה מורטת העצבים ביותר ספציפית היכרויות באינטרנט היא השאלה של מי צריך הודעה ראשונה.

למרבה המזל, כל מה שאתה צריך זה כמה מנות ראשונות טובות של שיחות טינדר כדי להדליק את הלהבה.

זה נכון: קסנובה לא היה צריך להחליק ימינה כדי למצוא את הבא הזמני שלו , וקליאופטרה בהחלט לא הייתה צריכה לדעת איך להתחיל שיחה בטינדר כדי לגרום ליוליוס קיסר להתאהב בה.

תקן ההיכרויות עבר לחלוטין במהלך 100 השנים האחרונות – מנישואין בשידוך לחזר רשמי להתחיל שיחה עם "DTF?" באפליקציות היכרויות. אבל הדרך לזכות במישהו היא עדיין אותו הדבר. רושם ראשוני הוא הכל.

אז תזרקו את העותק המאובק והמפונק של "החוקים", כי זה לא משנה מי אומר מה קודם. רק תגיד משהו! הנה התחלה הטובה ביותר של שיחות טינדר עבור בנות, בנים, וכל אחד אחר מחפש תאריך.

המתחילים הטובים ביותר של שיחות טינדר

1) תסתכל על הפרופיל שלהם

הצעד הראשון בכל אפליקציית היכרויות צריך להיות לסייר בפרופיל של אדם. פרופיל יכול לספר לך הרבה על מישהו – כמו אם יש לו חיי חברה משגשגים או אם הוא צד בעלי חיים בזמנם הפנוי.

אם עדיין לא עקבת אחר כל הפרופיל שלהם לפני ההתאמה, תסתכל ותראה אם אתה יכול למצוא מכנה משותף. טינדר מעניקה למשתמשים את האפשרות להציג את הטעם שלהם במוזיקה עם Spotify ולקשר לחשבון האינסטגרם שלהם, כך שיש המון חומר ברמת פני השטח שתוכלו לכרות ממנו כשמגיע הזמן להתחיל את השיחה.

לא אוהב את מה שאתה רואה? פשוט החלק שמאלה או בטל התאמה. זה לא סיפור גדול.

2) שלח הודעה בהמשך היום

אתה בודק את הטינדר שלך ב-9 בבוקר ביום עבודה? ובכן, בהתחשב בעובדה שאתה בעבודה או פשוט הולך דרך הדלת, כנראה שלא.

על פי דו"ח מגמה של נילסון משנת 2016 , זמן השיא שבו משתמשים מחליקים בטינדר הוא בלילה בין השעות 20:00-22:00. שליחת הודעה על המשחק בלילה מגדילה את הסיכוי שתקבל תשובה לעומת שליחת הודעת "בוקר טוב" עם עלות השחר.

 

3) תחשוב על קו חכם

שורות איסוף מקבלות ראפ גרוע. רובם פוגעניים ורוב אלה שעושים קרקעות היטב לא מקבלים שום סוג של מעקב משמעותי. עם זאת, אם אתה חושב שיש לך את מה שנדרש כדי להצחיק את המשחק שלך, אל תתאפק.

שליחת שורת איסוף הומוריסטית כמתנע שיחה בטינדר במקום "היי" פשוט לא רק תגרום לכם להתבלט, אלא זו דרך נהדרת לראות אם השידוך שלכם חולק את אותו חוש הומור. רק להיות מוכן. לא כל אחד יכול להתמודד עם קו איסוף טוב, ואתה עלול להישאר באבק בלי אפילו צחוק רחמים.

4) השתמש בכמה קבצי GIF

שליחת קבצי GIF או ממים למשחק שלך מוסיפה לשיחה יותר ממה שכמה אמוג'י אי פעם יכולים. אם אתה רוצה לשלוח GIF, פשוט לחץ על כפתור "GIF" והשתמש במילות מפתח כדי לחפש ולמצוא את המושלם כדי להעביר את מה שאתה מרגיש.

אם התאמת את האדם הנכון, אתה יכול לשמור על שיחה שלמה עם קבצי GIF, וזה יותר מרגש מאשר פסקה משעממת של טקסט. רק היזהר שלפעמים המשחק שלך לא יכול לתפוס את ההתייחסות, או גרוע מכך, להשתעמם. הקפד להשתמש ב- GIF ביעילות ולא רק כתחליף לשיחה בפועל של הכרתך.

5) שליח רגש

אם אתה מסוג האנשים שרוצים לרדת לדברים החשובים ולהבין אם ההתאמה שלך מתאימה לך, שאל שאלות שבאמת גורמות להם לחשוב. לשחק 20 שאלות ולראות איך מישהו רואה מצבים מסוימים יוצר בסיס של הבנה. בנוסף, זו דרך טובה לאמוד את חוש ההומור והשובבות של מישהו.

6) מצא מכנה משותף

אתה יכול גם פשוט לדלג על שיחת ההיכרות ולשוחח כאילו אתם מכירים זה את זה זמן מה. שמירה על התנהגות מזדמנת (אך עדיין מעוניינת בבירור) תעזור להקל על כל העצבים הצפים באתר הווירטואלי. בכל שיחה, המטרה היא למצוא הליך משנה משותף כדי לשמור על זרימת מידע.

מקום נהדר להתחיל בו הוא לשאול על משהו שבאמת אכפת לך לראות אם המשחק שלך מרגיש אותו הדבר. רוב הסיכויים שאם הם יעשו זאת, הם יגמולו עם אותן שאלות עבורך.

1 תגובות על “איך להתחיל שיחה בטינדר בלי להישמע מביך”

  1. רומי

    תתחילי שיחה בטינדר על ידי שאלת שאלה בצורה שיש לה מענה. התחל בשאלה אשר תאפשר לך לקבל מענה פרטי, כגון: "מה שנותר לך היום?" או "מה הפעילויות שאתה עושה בזמן החופש?".

כתיבת תגובה

Scroll to Top