איך לגרום למערכות יחסים למרחקים ארוכים לעבוד

אם אתם במערכת יחסים מרחוק, סביר להניח שחוויתם את הרגע הזה: הסטטוס הבינעירוני שלכם מוזכר, וזר עונה בהתלהבות, "אה, זה בסדר, לפחות יש לך FaceTime!" למרות שזה נכון, בהייה בפניו של בן זוגך בטלפון אינה הפתרון הטכנולוגי הקסום ליצירת מערכת יחסים במדינות או אפילו במדינות.

כמובן, הטכנולוגיה סייעה ליחסים למרחקים ארוכים להפוך למעשיים ובר השגה; הם אינם עוד המאמצים שנידונו למוות מבחינה רומנטית שהיו בעבר. אבל זה לא אומר שזה עדיין לא אתגר. אחרי הכל, על פי המדע הבסיסי מאחורי עקרון הקרבה, אנשים נוטים הרבה יותר ליצור ולשמור על יחסים מתמשכים עם אלה הקרובים.

בעוד שהתוחלת הממוצעת של מערכת יחסים למרחקים ארוכים היא 4.5 חודשים לא כל כך מרשימים, על פי המרכז לחקר יחסים למרחקים ארוכים, הסיכויים לא מונעים מאף אחד לקחת קפיצה של קילומטרים מרובים של אמונה. כ-14 מיליון בני אדם בארה"ב דיווחו כי הם נמצאים במערכת יחסים מרחוק בשלב כלשהו בחיי הדייטים שלהם, ו-3.75 מיליון זוגות נשואים נמצאים כיום במערכת יחסים מרחוק במדינה. בסופו של דבר, כל מערכות היחסים תלויות בתקשורת ובמאמץ, ללא קשר לגיאוגרפיה.

אז איך אתה יכול לשמור על מערכת יחסים בריאה למרחקים ארוכים לצוף? דיברנו עם מאמן היכרויות מקצועי כדי למצוא את הטיפים והטריקים הטובים ביותר כדי לגרום למערכת היחסים למרחקים ארוכים שלך לעבוד, לא משנה כמה רחוק השותף שלך.

כיצד לגרום למערכת יחסים למרחקים ארוכים לעבוד

1) תקשורת, תקשורת, תקשורת

בטח אמרו לך מיליון פעמים שהתקשורת היא המפתח, שנוגע כמעט לכל דבר בחיים, כולל מערכות יחסים עם קילומטרים ביניהם. מציאת הדרכים היעילות ביותר לתקשר את הרגשתך בתוך מערכת היחסים שלך – ומה ברצונך להוציא – היא המפתח לחיזוק הקשר שלך ולפתרון קונפליקטים.

במחקר שנערך בשנת 2013 שסקר טקסטים, שיחות טלפון וצורות אחרות של תקשורת דיגיטלית, חוקרים מאוניברסיטת קורנל ואוניברסיטת העיר הונג קונג מצאו כי שותפים במערכות יחסים מרחוק מפגינים אמון וסיפוק שווים או אפילו יותר מאשר שותפים המקורבים גיאוגרפית. על פי המחקר, אם זוג למרחקים ארוכים מתרגל תקשורת פתוחה, זה יכול לקרב אותם זה לזה מכיוון שהם חושפים יותר על עצמם בחופשיות ובתדירות גבוהה יותר.

לדברי ליסה שילדס, מאמנת היכרויות מקצועית שבסיסה בלוס אנג'לס, כשמדובר בקונפליקט, חשוב לא להניח הנחות ולדבר אם משהו משפשף אותך בצורה לא נכונה במערכת יחסים. ניקוי מצב מתחת לשטיח עלול לגרום מאוחר יותר לטינה במערכת היחסים, ולהשאיר אותה בסופו של דבר להתפרק.

"זוגות באמת צריכים להישאר מחוברים כל יום אם הם למרחקים ארוכים", אמר שילדס ל"דיילי דוט". "אתה צריך לתקשר. אם משהו משתבש, אתה צריך לטפל בזה מיד ולא לתת לדברים להצטבר."

2) הגדרת גבולות

הגדרת גבולות וכללים במערכת יחסים חשובים במיוחד כאשר היכרויות עם מרחק. וזה לא על לאסור על האחר המשמעותי שלך לצאת למועדונים או לא לאפשר להם חירויות בסיסיות אחרות. (אם זה הופך להיות המקרה, סוג זה של שליטה יכול להיות סימן של מערכת יחסים מתעללת.)

הצבת גבולות עם השותף למרחקים ארוכים שלך צריכה להיות ממוקדת בציפיות בלעדיות ותקשורת. המטרה היא להפוך את מערכת היחסים שלכם ליציבה בפני עצמה. שלך אולי לא נראה כמו מערכות יחסים אחרות, אבל זה צריך להרגיש נכון בשבילך. הקפד לנהל שיחה ברורה על מונוגמיה עם השותף שלך. לדבר אם שניכם צריכים למחוק את אפליקציות ההיכרויות שלך , או באיזו תדירות אתה רוצה לראות אחד את השני באופן אישי. הצבת גבולות מראש יכולה לעשות את כל ההבדל.

3) FaceTime באופן קבוע

הטכנולוגיה יכולה למעשה להועיל למערכות יחסים למרחקים ארוכים. בתור התחלה, FaceTime או Skype השותף שלך באופן קבוע כדי לשמור על החיבור שבו טקסט או שיחת טלפון פשוטים לא יעשו צדק מערכת היחסים שלך.

"יש שלושה חלקים לתקשורת: המילים שאתה אומר, הטון והמהירות של הקול שלך, ושפת הגוף שלך", אמר שילדס. כאשר אתה מסמס חסרים לך שניים מהרכיבים הגדולים ביותר, ומילים הן 20 אחוז מההודעה כולה. לכן כל כך הרבה הולך לאיבוד בטקסט או במדיה החברתית כי אתה לא מקבל את המסר המלא ממישהו."

קבעו ימים ושעות קבועים כדי לקחת הפסקה מהיום הקדחתני שלכם ולהתמקד זה בזה לאינטראקציה פנים אל פנים אמיתית. בנוסף, לראות את הפנים אחד של השני יהיה הרבה יותר מנחם מאשר רק טקסט שאומר "ILY, מותק." אבל גם הם נחמדים.

4) תכנן תאריך לילה

אם היית גר באותה העיר, היית כנראה לקבוע זמנים לצאת לדייט מיוחד IRL. אז למה נתת למרחק להפריע? בחרו סרט בנטפליקס, שיחקו משחק לוח, או פשוט אכלו ארוחת ערב על הספה שלכם בזמן שאתם עושים FaceTiming אחד את השני כדי שזה ירגיש כאילו שניכם באותו החדר. בדקו פריצות למרחקים ארוכים של נטפליקס כמו Netflix Party, תוסף שמסנכרן את הסטרימינג שלכם כך ששניכם צופים בו זמנית. שניכם יכולים לצאת לראות את הסרט האחרון בבתי הקולנוע בו זמנית ולדון לאחר מכן (בטלפון) בארוחת ערב. זה יכול להיות אתגר מהנה להיות יצירתי כאן, אז אל תפחד לנסות משהו מופרך.

5) לדבר על העתיד

אלא אם כן אתה מעדיף לשמור על המרחק במערכת היחסים שלך קבוע, המטרה הסופית שלך היא כנראה בסופו של דבר באותה העיר.

מעבר לאהבה הוא די נפוץ. כמעט אחד מכל חמישה אנשים עשה את קפיצת האמונה על פי מחקר משנת 2017 של Homes.com. מתוך אלה שנעקרו, כמעט 44 אחוזים עברו 800 ק"מ או יותר כדי להיות עם האחר המשמעותי שלהם.

"זה חשוב אחרי אמת מידה מסוימת של 6 עד 8 חודשים אתה מתחיל לדבר על תוכניות לעתיד ועובר לאותה עיר", אמר שילדס. "אתה צריך לשאול את השאלות האלה כי אם אתה פשוט יושב שם ומחכה ומשתף פעולה עם זה, מערכת היחסים בסופו של דבר תפוגג."

אם ביצוע המהלך הגדול אינו מציאותי בשלב זה של מערכת היחסים שלכם, נסו לתכנן חופשה מהנה עבורכם ושל בן זוגכם לבלות יחד. הטיול ייתן לשניכם משהו לצפות לו, ויהיה לכם זמן איכות בסביבה חדשה ששניכם תוכלו לחקור יחד. זה win-win.

6) להיות יצירתי עם מערכת היחסים שלך

לתבל מערכת יחסים יכול לקחת קצת תכנון, עבודה, ומחשבה נוספת קטנה אם אתה רוצה לחמם את הדברים בחדר השינה. עם זאת, היכרויות למרחקים ארוכים, במיוחד במערכת יחסים מונוגמית, הוא מאתגר כשמדובר במין.

"אם אתה במערכת יחסים סגורה, זה רעיון טוב לקיים יחסי מין בטלפון", אמר שילדס. "חלק מזה הוא ליהנות ולהפוך את זה למרגש. אתה יכול להכין חבילה ולשלוח לתוכה תלבושת סקסית או מזכרו, זה יכול להיות פיצוץ."

להיות למרחקים ארוכים לא אומר שאתה צריך להיפרד מסקס, אחרי הכל, יש הרבה אפשרויות להנאה עצמית. רק תחשוב מחוץ לקופסה ותיהנה עם זה.

7) התחל שגרה מיוחדת

זה מספיק קשה כדי לשמור על קשר משמעותי באותה העיר, אפילו יותר כל כך למרחקים ארוכים. דברו עם בן או בת הזוג על קביעת שגרת היומיום, או "טקסי חיבור", המראים לבן זוג אחד שהשני חושב עליהם.

"כאשר אתה היכרויות למרחקים ארוכים זה כל כך חשוב לקבל את זה 'בוקר טוב' טקסט, שיחת טלפון שבסוף היום, או אפילו להפוך את הרגל לשלוח כמה ממים או בדיחות קטנות מצחיקות אחד לשני", שילדס אמר.

החיבור היומי הזה יגרום לך להתרגש להתעורר בבוקר או לצפות לשיחת הטלפון שלהם במהלך הפסקת הצהריים שלך כדי לשפוך את התה על איך עמיתך לעבודה אמר דבר שנוי במחלוקת נוסף במהלך פגישת בוקר. וזה לא תמיד חייב להיות כרוך בהמוני טקסטים יומיים או שיחות טלפון – שגרה יכולה להיות שבועית, כמו צפייה בסרטים האהובים עליכם בנטפליקס באותו זמן למרחקים ארוכים או FaceTiming בכל יום ראשון בבוקר.

כתיבת תגובה

Scroll to Top