יתרונות של דף נחיתה: 6 היתרונות של דפי נחיתה

דפי נחיתה נותנים למבקרים באתר הצצה ראשונית למה המותג שלך עוסק. כאשר דפי נחיתה מספקים תוכן ומידע שימושיים ורלוונטיים, מציעים צעדים מוחשיים להזדמנויות מעורבות נוספות ומעניקים למותג שלך תובנות נוספות לגבי האדם שנחת באתר שלך.

מהו בעצם דף נחיתה?

אם תחפש ברחבי הרשת הטובה אחר הגדרה ברורה של דפי נחיתה, סביר להניח שתמצא כמה פרשנויות נוקשות בצורה מוזרה. חלק מהאנשים עושים הבחנה ברורה בין דפי נחיתה לדפי בית. אחרים יגידו לך שדף אינטרנט יכול באמת להיחשב כדף נחיתה רק אם יש בו טופס מילוי יצירת קשר מוטבע בו. לוקחים מעניינים, אבל אולי קצת קפדניים מדי מיותרת לטעמנו.

אז איך ברפטון מגדיר דף נחיתה? במילים פשוטות, זוהי נקודת המגע הראשונית בין האתר שלך למבקר. אולי הם לחצו על מודעה בתשלום או הגיעו אליכם דרך תוצאות חיפוש אורגניות טובות ומיושנות. כך או כך, נקודת הכניסה הראשונה היא דף נחיתה.

לפי הגדרה זו, כמובן שדף בית יכול להיות גם דף נחיתה אם הוא מופיע מספיק גבוה בתוצאות החיפוש או יופיע כמודעת GOOGLE. וכן, בדפי נחיתה רבים אכן יש טפסי מילוי למשתמשים כדי לשלוח את פרטי הקשר שלהם בתמורה להורדת נכסים, להירשם לסמינר מקוון או להירשם לניוזלטר חודשי. אבל זה לא אומר שהם חייבים.

הבעיה עם צפייה בדפי נחיתה דרך פריזמה כל כך צרה היא שאתה בסופו של דבר אובססיבי לגבי המטרות הלא נכונות. אם דף נחיתה תמיד זקוק למילוי טופס יצירת קשר, אזי המטרה שלו תהיה בהכרח לייצר לידים. לא כל אדם שנוחת בדף הזה – במיוחד אם זה הניסיון הראשון שלו עם המותג שלך – מחפש לעשות את הצעד הזה. יש סיכוי טוב שהם רק רוצים מידע מהיר לפני שהם ממשיכים ביום שלהם.

מדוע כדאי לבנות ולהשתמש בדפי נחיתה?

כפי שציינו לעיל, ישנם מקרים רבים שבהם האינטראקציה הראשונה של לקוח פוטנציאלי עם מותג מגיעה דרך חיפוש אורגני ותשלום. ככאלה, דפי נחיתה הם נקודת מגע חיונית, המשמשים כאינטראקציה ראשונית עם המותג, כדרך לטפח לידים עם תוכן משכנע או הזדמנות ליצור לידים מוסמכים באמצעות מילוי טפסים.

במילים פשוטות, מסעות פרסום שיווקיים שאינם מביאים בחשבון בניית דף נחיתה בצורה מסוימת הם פגומים מטבעם. עדיין לא משוכנע שאתה צריך לשלב דפי נחיתה באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך? חשבנו שאולי תגידו את זה, וזו הסיבה שהרכבנו כמעט כל תועלת אפשרית שדפי נחיתה מביאים לשולחן.

1. דפי נחיתה בונים אמינות

דפי נחיתה הנוקטים בגישה של בעיה/פתרון מוכיחים למבקרים באתר שהחברה שלך יכולה לספק הקלה בכל נקודת כאב איתה הם מתמודדים. אתה באמת יכול להקשות על הנקודה על ידי הצגת עדויות של לקוחות או הצגת כמה מהלקוחות המרוצים שלך לשעבר והיום.

מרכיב מרכזי ביצירת אמינות עם דפי נחיתה הוא שילוב הוכחה חברתית בתוכן זה. הרעיון הבסיסי מאחורי ההוכחה החברתית הוא שכולנו נוטים יותר לבצע רכישה אם אנחנו יכולים לראות שאנשים אחרים מרוצים מהמוצר או השירות הזה. עם דפי נחיתה B2B, זה אומר להוכיח למבקרים שלמותג שלך ולפתרונות שלך יש רקורד ארוך של הצלחה.

אפילו רק גלילה מתגלגלת של סמלי לוגו של החברה המדגישים לקוחות לשעבר יכולה לעזור לבנות את האמינות שלך עם לקוחות פוטנציאליים. ככל שהשמות גדולים יותר, כך ייטב, ברור. ציטוט זוהר מאחד הלקוחות המרוצים שלך מותאם אישית את חווית המותג ומראה להובילים פוטנציאליים את היתרונות המוחשיים של עבודה עם המותג שלך.

כל זה מראה לקהל היעד שלך שאתה לא רק מדבר על הדיבורים – אתה יכול לגבות אותו בתוצאות אמיתיות ומוחשיות. ואם העברתם החזר ROI משמעותי ללקוחות בעבר, אין סיבה שמבקרים באתר יחשבו שלא תעשו את אותו הדבר עבורם.

2. עמוד נחיתה משאיר רושם ראשוני טוב

לא לחזור על עצמנו (בסדר, אנחנו חוזרים על עצמנו), אבל יש סיכוי טוב מאוד שהרבה מהניסיון הראשון של הלקוחות הפוטנציאליים שלך עם המותג שלך יהיה באתר שלך. וחלק ניכר מאותם אנשים ימצאו את האתר שלך באמצעות חיפוש אורגני. לכן, במובנים רבים, דפי נחיתה משמשים כדלת הכניסה לעסק שלך, ללא קשר למקום שבו הם קיימים באתר שלך.

דפי נחיתה מעוצבים היטב המספקים ערך עבור הקורא ומציעים את השלבים הבאים מוחשיים (כמו, למשל, כפתור קריאה לפעולה או קישורים לתוכן קשור באתר), משפרים את אחוזי ההקלקה ומקפיצים למעשה את מסע הלקוח. כאשר לקוח B2B ממוצע מתעכב מליצור קשר עם נציג מכירות בפועל עד שהם עוברים 70% מהדרך בתהליך המכירה, נקודות המגע הדיגיטליות הללו חיוניות.

איך מודעות פייסבוק עובדות?
איך מודעות פייסבוק עובדות?

3. דפי ניחיתה מייצרים לידים והמרות

אין ספק שדפי נחיתה עוזרים ליצור לידים מתאימים יותר ומביאים לשיעורי המרות גבוהים יותר בעת שילוב נכסים מושכים להורדה למילוי טפסים. אתה רוצה לדעת מי הכי מתעניין בשירותי ה-IT שלך מנוהלים? ובכן, זה הימור הוגן שהבחור שמוכן לדשדש במסמך לבן בן 2000 מילים על פתרונות ניטור רשת מוכן לדבר.

החלפת פרטי הקשר לתובנות ייחודיות לגבי הבעיות הדוחקות ביותר העומדות בפני התעשייה שלך היא פשרה הוגנת למדי. יצירת דפים ייעודיים לנכסים הניתנים להורדה היא דרך חכמה לזהות את לידי המכירות המבטיחים ביותר שלך.

4. דף נחיתה מקדם מוצרים ושירותים חדשים

נניח שהחברה שלך בדיוק שמה את הגימור לתוכנה חדשה ומלהיבה שתשולב בפלטפורמת המוצר שלך. זה חדשני, וזה משנה לחלוטין את האופן שבו המוצר שלך מתפקד ואת האופן שבו המשתמשים מקיימים איתו אינטראקציה.

איך אתה מוציא את הידיעה שזה עתה דחפת את המעטפת על חדשנות במרחב שלך? ברור שיהיה צורך להגביר את ערוצי הפצת ההודעות לעיתונות והרשתות החברתיות. אבל, יצירת דף נחיתה ייעודי עבור התכונה, הכלי או הטכנולוגיה הזו באמת מאירה אור על הערך שהוא מוסיף הן למוצר שלך והן ללקוחות שלך.

זכור כי 89% מלקוחות B2B אומרים שספקים מנצחים מציגים החזר ROI ברור ומקרים עסקיים משכנעים לעבוד איתם. דפי נחיתה יכולים לאפס מוצרים ותכונות ספציפיות ולתת להם הזדמנות לזרוח. הרבה יותר קל להביא יתרונות מהעולם האמיתי עם דף נחיתה המוקדש לשירות מסוים.

5. דף  נחיתה ישיר ולעניין

אין מה לעשות כשזה מגיע לדפי נחיתה – טובים הם תמציתיים, ובמיוחד במקרה של דפי מוצר או שירות, מציגים בבירור את הערך שהמותג שלך יכול להציע למבקרים באתר. הישירות הזו יכולה להיות מאוד מרעננת עבור קהל B2B שרק רוצה למצוא פתרון לכל בעיה שהוא מתמודד איתו או שנמצא בתהליך של בדיקה של ספקים שונים ורוצה הצגה ברורה של החזר ה-ROI שכל אחד מהם מביא לשולחן.

דפי נחיתה הם כלי מושלם להעברת מסרי הליבה של המותג שלך ותוספות ערך בצורה היעילה והמופשטת ביותר שאפשר. בנסיבות הנכונות, זה בדיוק מה שקהל היעד שלך צריך.

6. דפי נחיתה בונים אמינות

דפי נחיתה הנוקטים בגישה של בעיה/פתרון מוכיחים למבקרים באתר שהחברה שלך יכולה לספק הקלה בכל נקודת כאב איתה הם מתמודדים. אתה באמת יכול להקשות על הנקודה על ידי הצגת עדויות של לקוחות או הצגת כמה מהלקוחות המרוצים שלך לשעבר והיום.

מרכיב מרכזי ביצירת אמינות עם דפי נחיתה הוא שילוב הוכחה חברתית בתוכן זה. הרעיון הבסיסי מאחורי ההוכחה החברתית הוא שכולנו נוטים יותר לבצע רכישה אם אנחנו יכולים לראות שאנשים אחרים מרוצים מהמוצר או השירות הזה. עם דפי נחיתה B2B, זה אומר להוכיח למבקרים שלמותג שלך ולפתרונות שלך יש רקורד ארוך של הצלחה.

אפילו רק גלילה מתגלגלת של סמלי לוגו של החברה המדגישים לקוחות לשעבר יכולה לעזור לבנות את האמינות שלך עם לקוחות פוטנציאליים. ככל שהשמות גדולים יותר, כך ייטב, ברור. ציטוט זוהר מאחד הלקוחות המרוצים שלך מותאם אישית את חווית המותג ומראה להובילים פוטנציאליים את היתרונות המוחשיים של עבודה עם המותג שלך.

כל זה מראה לקהל היעד שלך שאתה לא רק מדבר על הדיבורים – אתה יכול לגבות אותו בתוצאות אמיתיות ומוחשיות. ואם העברתם החזר ROI משמעותי ללקוחות בעבר, אין סיבה שמבקרים באתר יחשבו שלא תעשו את אותו הדבר עבורם.