דפי נחיתה טיפים: 13 טיפים פשוטים לדף נחיתה מנצח!

אין ספק שדפי נחיתה – והטפסים ללכידת לידים שמגיעים איתם – הם שניים מהמרכיבים החשובים ביותר של יצירת לידים . בלעדיהם, המשווקים יהיו מוגבלים הרבה יותר ביכולתם להמיר מבקרים באתר ללידים – וגם ליצור המרות חוזרות.

הסיבה לכך היא שדפי נחיתה מאפשרים לנו להפנות מבקרים לאתר לדפים ממוקדים יותר שיש להם את היכולת ללכוד לידים בקצב גבוה בהרבה מאשר טפסים בדפי אינטרנט אחרים.

דפי נחיתה גם ממקדים את תשומת הלב של המבקרים שלך בהצעה מסוימת אחת, ומגבילים את הסחות הדעת של כל דבר אחר באתר שלך. מבקרים נמצאים בדף נחיתה למטרה אחת בלבד: לקבל הצעה על ידי מילוי טופס לכידת לידים.

אבל המרת מבקרים ללידים, אפילו עם דפי נחיתה, היא הרבה יותר קלה לומר מאשר לעשות. למעשה, יש לא מעט שיטות עבודה מומלצות שכל משווק צריך לקחת בחשבון בעת ​​הגדרה ואופטימיזציה של דפי נחיתה.

1. כלול את המרכיבים של דף נחיתה מנצח

דפי נחיתה, הנקראים לפעמים גם “דפי לכידת לידים”, משמשים להמרת מבקרים ללידים על ידי השלמת עסקה או על ידי איסוף מידע ליצירת קשר מהם. על מנת לגרום לעסקאות אלו לקרות, חשוב מאוד שדפי הנחיתה שלך יהיו מורכבים מהרכיבים הבאים :

  • כותרת וכותרת משנה (אופציונלית).
  • תיאור קצר של ההצעה המדגיש בבירור את ערכה
  • לפחות תמונה תומכת אחת
  • (אופציונלי) אלמנטים תומכים כגון המלצות או תגי אבטחה
  • והכי חשוב, טופס ללכידת מידע של מבקרים

2. הסר את הניווט הראשי

ברגע שמבקר מגיע לדף נחיתה, זה התפקיד שלך לשמור אותו שם. אז אם יש קישורים בדף שמאפשרים למבקרים לנוע באתר שלך, אתה מסתכן בהסחת דעתם, מה שיוצר חיכוך ליצירת לידים ומגביר את הסיכוי שהם ינטשו את הדף אפילו לפני המרה. ובואו נודה בזה: אף משווק מכובד לא רוצה את זה. אחת הדרכים הטובות ביותר להפחית את החיכוך הזה ולהגדיל את שיעורי ההמרה של דף הנחיתה שלך היא פשוט להסיר את הניווט הראשי מהדף. פשוט כמו זה!

3. התאם את הכותרת של דף הנחיתה

שמור על עקביות ההודעות שלך הן בקריאה לפעולה (CTA) והן בכותרת של דף הנחיתה. אם אנשים ילחצו על CTA לקבלת הצעה בחינם רק כדי לגלות שיש קאץ’ בדף הנחיתה, תאבד מיד את האמון שלהם. באופן דומה, אם הכותרת נקראת אחרת מה-CTA, זה עלול להוביל לבלבול, והמבקר עשוי לתהות אם ה-CTA מקושר לדף הלא נכון. הסר כל בלבול, וודא שדף הנחיתה שלך משקף באופן עקבי את מה שהבטחת בקריאה לפעולה שלך – ולהיפך.

4. זכרו: פחות זה יותר

רבים מכם בוודאי מודעים לביטוי “שמור על זה פשוט, טיפש”. החל את אותה פילוסופיה על דפי הנחיתה שלך. דף עמוס גורם בדרך כלל למבקר מוסחת, מבולבל ו/או המום. מדברים על חיכוך בדף נחיתה! במקום זאת, אמצו את הרווח הלבן , והשאירו את הטקסט והתמונות בעמוד פשוטים וענייניים.

5. הדגש את ערך ההצעה

הדגש את היתרונות של ההצעה עם פסקה קצרה או כמה נקודות תבליט. תיאור דף הנחיתה הטוב ביותר מציע יותר מסתם רשימה של המרכיבים את ההצעה; זה גם מדגיש בבירור את הערך של ההצעה ונותן למבקרים תמריץ משכנע להוריד. לדוגמה, במקום “כולל מפרטים של מוצר XYZ”, אמור משהו בסגנון: “גלה כיצד XYZ יכול להגדיל את הפרודוקטיביות ב-50%”. במילים אחרות, הדגישו כיצד ההצעה נותנת מענה לבעיה, צורך או עניין ספציפיים שמהם אכפת לקהל היעד שלכם.

6. עודדו שיתוף חברתי

אל תשכח לכלול כפתורי שיתוף במדיה חברתית המאפשרים ללקוחות הפוטנציאליים שלך לבשור את התוכן וההצעות שלך. כדי להגביל את העומס, רק הקפד לכלול רק כפתורים עבור הפלטפורמות החברתיות שהקהל שלך משתמש בו. ואל תשכח להוסיף אפשרות להעברת אימייל, מכיוון שלאנשים יש העדפות שיתוף שונות. זכור שגם אם אנשי הקשר שלך במדיה החברתית לעולם לא יקנו ממך , תמיד קיימת אפשרות שמישהו ברשת האישית שלו יעשה זאת!

7. צור דפי נחיתה נוספים

חברות רואות עלייה של 55% בלידים כאשר מגדילים את מספר דפי הנחיתה שלהן מ-10 ל-15 . הטייק אווי פשוט: ככל שתיצור יותר תוכן, הצעות ודפי נחיתה, כך יש לך יותר הזדמנויות ליצור לידים עבור העסק שלך. יותר דפי נחיתה פירושם בדרך כלל גם תוכן ממוקד יותר שפונה טוב יותר לפרסונות הקונים השונות שלך, מה שיכול לעזור להגדיל את שיעורי ההמרה שלך. כדי להגדיל את מספר דפי הנחיתה שיש לך באתר שלך, השקיעו בכלי קל לשימוש ליצירת דפי נחיתה, צור הצעות נוספות, כוונן את ההצעות שכבר יש לך כדי לתת מענה לפרסונות בודדות, ועשה שימוש מחדש בתוכן שכבר יש לך. למעשה, אנו מרחיבים את

מדריך להקמת עמוד עסקי בפייסבוק
מדריך להקמת עמוד עסקי בפייסבוק

8. בקש רק את המידע שאתה צריך

אולי אתה תוהה כמה או כמה מעט מידע אתה צריך לדרוש בטפסים שלך . אין לזה תשובת קסם, אבל האיזון הטוב ביותר הוא לאסוף רק את המידע שאתה באמת צריך כדי להכשיר לידים. באופן כללי, ככל שיש לך פחות שדות בטופס, כך שיעור ההמרה גבוה יותר. הסיבה לכך היא שבכל שדה חדש שאתה מוסיף לטופס, זה יוצר יותר עבודה עבור המבקר, וכך פחות המרות. צורה ארוכה יותר נראית כמו עבודה רבה יותר ולעתים קרובות תימנע לחלוטין. מצד שני, ככל שתדרוש יותר שדות, כך סביר להניח שהלידים האלה יהיו איכותיים יותר, מכיוון שהם חשבו שההצעה שלך בעלת ערך מספיק כדי להצדיק מילוי טופס. בעיקרו של דבר, הדרך הטובה ביותר לקבוע איזה אורך טופס מתאים לעסק שלך היא לבדוק את זה בעצמך.

9. שקול אם “לשלוח, או לא לשלוח פרטים?”

זו השאלה שרוב המבקרים שלך כנראה שואלים. לכן דרך אחת פשוטה אך יעילה להגדיל את שיעורי ההמרה של טופס היא להימנע משימוש במילה ברירת המחדל “שלח” בלחצן הטופס שלך. אם אתה חושב על זה, אף אחד לא רוצה “להיכנע” לכלום. במקום זאת, הפוך את ההצהרה להטבה המתייחסת למה שלקוחות פוטנציאליים יקבלו בתמורה. לדוגמה, אם הטופס נועד להוריד ערכת עלונים, על כפתור השליחה אמור להיות “קבל את ערכת החוברת שלך”. דוגמאות אחרות כוללות “הורד נייר לבן”, “קבל את הספר האלקטרוני בחינם” או “הירשם לניוזלטר שלנו”. הנה עוד טיפ מועיל: הפוך את הכפתור לגדול, מודגש וצבעוני, וודא שהוא נראה כמו כפתור, שבדרך כלל משופע ונראה “ניתן ללחיצה”.

רוצה לבנות דף נחיתה אבל לא יודע איפה להתחיל? צפה בעמוד דף נחיתה לדוגמא וקבל השראה לעיצוב ובניית דפי נחיתה מנצחים!

10. הפחת חרדה עם הוכחה והמלצות

אנשים אפילו יותר עמידים לוותר על המידע האישי שלהם עכשיו מאי פעם. זה מובן, בהתחשב בכל הספאם שקיים. למרבה המזל, יש כמה תכונות שונות שתוכל להוסיף לדפי הנחיתה שלך כדי לעזור להפחית את חרדת השלמת הטפסים של המבקרים:

  • הוסף הודעת פרטיות (או קישור למדיניות הפרטיות שלך) המציינת שכתובות האימייל של המבקרים לא ישותפו או יימכרו.
  • אם הטופס שלך דורש מידע רגיש, כלול חותמות אבטחה, דירוג BBB או אישורים כדי שהמבקרים ידעו שהמידע שלהם בטוח ומאובטח.
  • הוסף המלצות או לוגו של לקוחות. זוהי דרך מצוינת למנף הוכחה חברתית . לדוגמה, אם ההצעה שלך היא לניסיון חינם של המוצר או השירות שלך, אולי תרצה לכלול כמה המלצות של לקוחות לגבי המוצר או השירות המסוים הזה.

    11. גרמו לטופס להיראות קצר יותר

    לפעמים אנשים לא ימלאו טופס רק בגלל שזה נראה ארוך וגוזל זמן אם הטופס שלך דורש הרבה שדות, נסה לגרום לטופס להיראות קצר יותר על ידי התאמת הסגנון שלו. לדוגמה, צמצם את המרווח בין השדות או יישר את הכותרות משמאל לכל שדה במקום מעליו כך שהטופס ייראה קצר יותר. אם הטופס מכסה פחות מקום בדף, זה עשוי להיראות כאילו אתה מבקש פחות. ובמידת האפשר, הטמיע שדות חכמים — שדות טפסים דינמיים המותאמים אוטומטית לגרסה מקוצרת אם מבקר כבר הוכנס למסד הנתונים השיווקי שלך.

    12. כלול מדיה בדפי הנחיתה

    בעידן הנוכחי, אחת הדרכים לגרום לדפי הנחיתה שלך לבלוט היא לכלול מדיה עשירה.

    לדוגמה, אתה יכול לקבל קובצי GIF נעים, סרטונים ותמונות אינטראקטיביות. אמנם עיצוב הוא לא בהכרח המרכיב החשוב ביותר בדף נחיתה, אבל חשוב שהעיצוב שלך יעזור לדפי הנחיתה שלך לבלוט.

    המטרה היא לפתות את המשתמש להרגיש שהוא חייב להוריד את הצעת התוכן שלך. עיצוב יכול לעזור בזה.

    13. שימו לב לתוכן

    המרכיב הקריטי ביותר בדפי הנחיתה שלך הוא התוכן שייתן השראה למשתמשים להוריד את ההצעה שלך. איך אתה עושה את זה?

    ובכן, הדרך הטובה ביותר היא לכתוב עותק שמכוון לדמות שלך. זה אומר ששוק היעד שלך צריך להרגיש כאילו הם יכלו לכתוב את העותק בעצמם. כאשר שוק היעד שלך מרגיש שאתה מבין את הבעיות שלהם, סביר יותר שהם יורידו את ההצעה שלך.