בניית דף נחיתה עם איזה צבעים ? 9 טיפים

כיצד לבחור את צבעי דף הנחיתה המושלמים הממירים? בניית דף נחיתה עם איזה צבעים? הרבה מאמרים הקשורים לצבע בשיווק מנסים לנתח איך גוונים מסוימים גורמים ללקוחות להרגיש . הם מנסים להפוך אותנו, כמשווקים, לדמות משהו של “זיגמונד פרויד, מעצב אתרים”, המסוגל להמיר באופן תת-הכרתי את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו עם שילובי צבעים מסובכים.

זה לא אחד מאותם מאמרים.

אנחנו לא מתכוונים לחשוף קיצורי דרך להצלחת דף הנחיתה לאחר קליק , כי אין כאלה. אין צבע אחד של כפתור קריאה לפעולה שיגרום לעליית המרה עבור כל דף נחיתה לאחר לחיצה. אין שום גוון מיוחד שיהפנט את הלקוח הפוטנציאלי שלך להתקדם בהמשך משפך ההמרה שלך.

רבים מהקטעים שאתה קורא על צבע ביחס להמרה בדפי אינטרנט אינם אמינים. וזה בגלל שרובם נטועים בפסיכולוגיה.

עכשיו, אני לא דופק בפסיכולוגיה בשום צורה. למעשה, הייתי בעצמי מתמחה בפסיכולוגיה בקולג’, ואני משתמש בעקרונות פסיכולוגיים בעיצוב דפי נחיתה לאחר קליק כל הזמן. עם זאת, יש בעיה גדולה בשימוש במה שנקרא “פסיכולוגיית צבע” כדי לגרום לאנשים להמיר את דתו.

התגובות שלנו לצבעים תלויות מדי בניסיון האישי .

לדוגמא: כאשר אנו כותבים כותרות, עותק גוף ו-CTA שפונים לתחושת החמדנות שלנו (למד כיצד להפוך למיליונרים ), הרצון שלנו לתיקונים מהירים (לרדת מהר במשקל ), או העצלנות הכללית שלנו ( קיצור הדרך הקל האחד ל שיניים לבנות יותר), כל אלה הם דברים שמתאימים לכולם.

כולנו רוצים יותר כסף, כולנו רוצים פתרונות מיידיים לבעיות שלנו, וכולנו רוצים את התועלת של משהו בלי שנצטרך לעבוד בשבילו. מבחינה פסיכולוגית כל אלה הם דברים שאנו מייחלים אליהם

חלק גדול מהפסיכולוגיה של הצבע לא ניתנת ליישום על כל אחד בעולם, כי כולנו חווים את זה אחרת. הרגשות שמעוררים גוונים מסוימים קשורים למשמעויות המושרשות עמוק בתרבות שלנו.

אז היום לא תקבל שום עצה כמו “השתמש בכחול בדף הנחיתה שלאחר הקליק כדי להיראות אמין יותר”, או “כפתור CTA אדום יגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלך ללחוץ בדחיפות.”

מה שאנחנו ניתן לך הוא כמה הדרכה מעשית המושרשת בתורת הצבעים שבה תוכל להשתמש כדי להגביר את ההמרות בכל דף אינטרנט.

זה הזמן לזרוק את כל מה שאתה חושב שאתה יודע על צבעי דפי נחיתה לאחר קליק ולהתחיל איתנו מלמעלה, עם קורס מזורז מהיר בתורת הצבעים 101.

כיסינו הרבה בפוסט הזה, אז בואו נסקור בקצרה כדי לוודא שספגת הכל.

גלגל הצבעים

  • צבעי היסוד הם אדום, כחול וצהוב. הם לא יכולים להיעשות על ידי שילוב של צבעים אחרים, והם משתלבים כדי ליצור צבעים משניים.
  • צבעים משניים הם כתום, ירוק וסגול. הם משלבים עם צבעי יסוד כדי ליצור צבעים שלישוניים.
  • ישנם 9 צבעים שלישוניים. בכל פעם שצבע ראשוני משולב עם צבע משני, לשלישוני שהוא מייצר יש בעיקר מאפיינים של הראשוני שממנו הוא מגיע, וחלקם מהשני. אדום משתלב עם כתום כדי להפוך אדום-כתום, ואדום משתלב עם סגול כדי להפוך אדום-סגול.

הוספת שחור ולבן

  • גוונים הם צבעים טהורים, ללא תוספת של שחור או לבן.
  • הוספת לבן לגוון יוצרת צבע בהיר ועדין יותר הנקרא “גוון”.
  • צבעים טהורים שנוספו להם שחור יוצרים גרסה כהה יותר של גוונים, הנקראת “גוון”.
  • כדי ליצור “טון”, גרסה פחות נועזת של גוון, שלבו אותו עם שחור ולבן (אפור).

יצירת ערכות צבעים

  • תוכניות מונוכרומטיות משתמשות בגוונים, בגוונים ובגוונים של גוון. אלה יוצרים תחושה נינוחה באתר.
  • ערכות צבעים משלימות משתמשות בצבעים זה מול זה בגלגל הצבעים. הם יבלטו את רכיבי העמוד.
  • ערכות צבעים אנלוגיות משתמשות בצבעים זה לצד זה בגלגל הצבעים. השימוש בהם בדף האינטרנט שלך לא יבליט אלמנט מסוים ללא שימוש בצבע משלים.

שילובי צבעים מתקדמים יותר

  • ערכת צבעים משולשת נוצרת על ידי ציור משולש שווה צלעות דמיוני באמצע גלגל הצבעים כדי לקשר שלושה גוונים.
  • ניתן ליצור שילוב צבעים טטראדי על ידי קישור בין שתי קבוצות של גוונים משלימים עם צורה מלבנית.
  • ניתן לייצר ערכת צבעים מרובעת על ידי ציור ריבוע דמיוני באמצע גלגל הצבעים, המקשר בין ארבעה גוונים שונים.

רקע, בסיס ומבטא

  • הרקע שלך הוא מבחינה ויזואלית החלק הגדול ביותר בדף הנחיתה שלך לאחר לחיצה. 60% מהצבעים שתבחרו צריכים להיות מוקדשים לו.
  • בדף הנחיתה שלאחר הלחיצה שלך, צבע הבסיס שלך תופס את המרחב השני הכי חזותי. זה מכסה את הכותרת העליונה, התחתונה והטופס שלך. 30% מהצבע בתכנית שלך צריכים להיות מוקדשים לזה.
  • צבע מבטא נועד לשמש באלמנטים החשובים ביותר של הדף שלך כדי להבליט אותם. זה אמור לכסות רק 10% מהדף שלך.

יצירת ערכת צבעים משלך

  • השתמש בצבעים בלוגו שלך כנקודת התחלה כדי ליצור ערכת צבעים נאמנה למותג שלך.
  • לאחר מכן צור צבע בסיס על ידי הבנת מה הלוגו שלך מוצג היטב.
  • לבסוף, השתמש בתורת הצבעים כדי להחליט על רקע ומבטא שיבלטו את מרכיבי העמוד החשובים ביותר שלך.

באילו צבעי עמוד נחיתה לאחר לחיצה תבחרו?

השתמש בתורת הצבעים כדי להבליט את האלמנטים החשובים ביותר שלך, אבל זכור, לעולם אל תפסיק לבדוק. שילוב הצבעים שבו אתה משתמש היום עשוי להיות טוב יותר משל אתמול, אבל עדיין אולי הוא לא הטוב ביותר.

עיצוב לרגש

בהתאם ליעד שלך עבור דף הנחיתה שלך, ייתכן שתרצה לעודד משתמש להרגיש רגש מסוים. ניתן להשיג זאת באמצעות שילוב של עיצוב חכם, עותק כתוב היטב, אלמנטים גרפיים שנבחרו היטב וכמובן צבע.

למה כדאי לנהל מוניטין בפייסבוק?
למה כדאי לנהל מוניטין בפייסבוק?

מחקרים אומרים לנו שצבעים אלה נוטים להיות קשורים לרגשות אלה:

  • אדום:  זהו צבע מקטב שמעורר רגשות מנוגדים של אהבה ותשוקה, כמו גם כעס וסכנה. זה ידוע כמגביר את קצב הלב ויוצר התרגשות. בנוסף, במקרים מסוימים, זה יכול להגביר את התיאבון.
  • כתום: לעתים קרובות קשור לחיוניות ואושר, כתום מושך תשומת לב ומבטא אנרגיה  . זה יותר מזמין מאדום אבל עדיין מושך תשומת לב. רבים מסכימים שזו בחירה מצוינת לקריאה לפעולה.
  • צהוב: קשור לצחוק, תקווה ושמש, צהוב הוא מתן אנרגיה עדינה לדף, במטרה לגרום לו להרגיש עליז ואופטימי. עם זאת, יש להשתמש בצהוב במתינות, מכיוון שהוא נוטה לגרות את העיניים בשימוש יתר.
  • ירוק: לידה מחדש, חיים, בריאות, עושר וצמיחה קשורים לצבע הירוק. באופן טבעי, ירוק הוא צבע שנמצא בסמלים רבים של ארגונים פיננסיים מכיוון שהוא מרמז על צמיחה, בריאות פיננסית ואפשרות.
  • כחול: ידוע כצבע מרגיע מאוד, הוא קשור גם לאמון וביטחון (ואפשר למצוא אותו בלוגו של חברות רבות כתוצאה מכך!). הכחול למעשה מעודד את הגוף ליצור כימיקלים שמרגיעים ורגועים, ומאפשרים לצופה להיות רגוע יותר. בנוסף, הוא נחשב לצבע מועדף על ידי רוב, ולכן הוא נתפס לעתים קרובות כמקצועי מאוד.
  • סגול: צבע זה קשור ליצירתיות, נוסטלגיה, מלכות ועושר. זה יכול להיות מרגיע או מסקרן, תלוי באיזה גוון תבחרו. לעתים קרובות זה מזוהה עם יוקרה ורומנטיקה.

לבדיקת מחיר של בניית דף נחיתה מקצועי ניתן להכנס לעמוד דף נחיתה מחיר