איך להתחיל עם בחורה באינסטגרם – 8 טיפים שעובדים

איך מתחילים שיחה עם בחורה באינסטגרם? כיום, אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית המקוונת הטובה ביותר שבה אתה יכול לשתף תמונות על מה שחדש איתך.

רוב הנשים נהנות לצלם הרבה סלפי, במיוחד כשהן נמצאות בסביבה נחמדה עם תלבושות מדהימות מה שהופך את התמונות שלהן לקליטות כשהן מצולמות עם מצלמת סמארטפון טובה. רוב הרווקים באינסטגרם לא יהססו לשתף את התמונות האלה עם העוקבים שלהם באינסטגרם.

במהלך השנים עד היום, הייתי באינסטגרם ופתחתי שיחות עם מספר לא מבוטל של בחורות באינטרנט, בלי לחץ. ראיתי כמה אנשים שואלים שאלות על; איך להתחיל שיחה עם בחורה או בנות אקראיות באינסטגרם בפעם הראשונה, ואפילו איך לשלוח DM לבחורה באינסטגרם מטינדר , אני רואה את הצורך במדריך המיוחד הזה.

מכיוון שאני מבין כמה מרתיע זה יכול להיות להתחיל שיחה עם בחורה חדשה באינסטגרם, מישהי שרק הכרת באינטרנט. אני אתן לך רק את הדרכים הטובות ביותר להחליק ל-DM שלה ולגרום לה לחבב אותך באמצעות צ'אטים.

מה זה Instagram DM?

DM הוא קיצור של Direct Message, זוהי תכונת אינסטגרם המאפשרת למשתמשים לשוחח בצ'אט באופן פרטי. כשאתה מחליק ל-DM של מישהו, זה אומר שאתה שולח הודעות שרק אתה והאדם יכולים לראות.

קשורים: מדריך לפרסום בפייסבוק

איך להתחיל שיחת טקסט עם בחורה בפעם הראשונה באינסטגרם

הטיפים הבאים יעזרו לך לדעת איך להציג את עצמך בפני בחורה באינסטגרם, מה לעשות לפני שגולשים ל-DM שלה ואיך לשמור איתה על השיחה.

1. בדקו את פרופיל האינסטגרם שלה

לפני שאתה שולח הודעה לבחורה בפעם הראשונה באינסטגרם, השתדל להציץ בפרופיל שלה. מבט חטוף בפרופיל האינסטגרם שלה יחשוף קצת יותר עליה, תוכלו לקבוע בקלות מה הכי מעניין אותה. אם היא תשתף תמונות שלה במקומות נסיעות שונים, היא יכולה להיות כל כך מתעניינת בנסיעה.

התמונות שאתה רואה יכולות לתת לך השראה לגבי מה לשלוח לה DM באינסטגרם.

"היי, נתקלתי בחשבון האינסטגרם שלך ואני חייב לומר שאתה אוהב לטייל. אני אצא לחופשה בקרוב, יש לך איזה מקום להמליץ?"

הצ'אט שלמעלה הוא סתמי ואתה יכול להיות בטוח שהיא תענה לצ'אטים שלך באינסטגרם. אתה מוזמן להתאים את הטקסט שלי באינסטגרם לדוגמא של בחורה לבחירתך אבל אתה פשוט צריך להיות אמיתי ולעולם לא למהר או להציף אותה בהודעות.

2. לייק לכמה מהתמונות שלה

זה עובד לי טוב מאוד, אתה פשוט לא צריך לאהוב את כל התמונות שלה בבת אחת. ברוב הפעמים היא יכולה להיות זו שתגיד לך "היי" כשאתה אוהב כמה מהתמונות שלה או תוסיף הערות נחמדות על מה שאתה רואה בפרופיל שלה.

אם אתם מתכננים לשלוח DM לבחורות אקראיות באינסטגרם, אל תגלשו ישר ל-DM שלהם לשיחה, אין צורך למהר. תודיע לה שמצאת משהו מסקרן דרך הלייקים והתגובות שלך, היא תקבל התראות באינסטגרם על התגובות שלך.

כשהצ'אט שלך מגיע ב-DM שלה, היא יכולה להיזכר שראתה את שם המשתמש שלך באינסטגרם באזור ההודעות. ואז להתחיל איתה שיחה לא יהיה קשה לגמרי.

3. אל תגיד סתם "היי"

כשאתה שולח הודעה לבחורה בפעם הראשונה באינסטגרם, אל תגיד סתם "היי", זה לא מספיק טוב כדי להתחיל איתה שיחה.

להחליק ל-DM של בחורה באינסטגרם עם המילה "היי", יכול להיות קו איסוף מטופש. זכור שזו מישהי חדשה לגמרי עבורך ואתה מצפה לתגובה ממנה.

רוב האינסטגרם נשים מקבלות הרבה הודעות אפילו מאנשים שהם לא מכירים במיוחד גברים. כדי שתקבל ממנה תשובות מבין המספר הזמין של האנשים המחליקים ל-DM שלה, עליך להיות יצירתי.

הטקסט הראשון לבחורה באינסטגרם צריך להיות לפחות משהו שהוא יותר אינטלקטי ומושך תגובה.

לרוב, רק בני נוער מגניבים עם ה"היי" כקו איסוף כאשר שולחים הודעות טקסט לבחורה בפעם הראשונה באינטרנט. אבל ניחשתי שאתה לא בטווח הגיל הזה, אז אל תתנהג כמו אחד.

4. היה מוכן לשוחח איתה

כשאתה עומד להתחיל שיחה עם אישה באינסטגרם בפעם הראשונה, אתה אמור להיות מוכן לצ'אט ותוכל להשיב ברגע שאתה מקבל ממנה הודעת טקסט. אולי לא מהר מדי, אז אתה לא נראה נואש.

זכור שאתה זה ששולח לה צ'טים בפעם הראשונה, יש לך את האחריות לשמור על הצ'אט מתקדם ומעניין.

5. הכירו עליה יותר

זה לא משנה אם פגשת אותה בבית הקפה, במגרש המשחקים של בית הספר התיכון לפני כן, או איפשהו בסביבה אבל לא דיברת איתה. אתה עדיין לא יודע עליה הרבה, גלה מה הם אוהבים ומה לא אוהבים.

שילוב טוב של שאלות בריאות יעזור לך לדעת עליה יותר. אל תפציץ אותה עם יותר מדי שאלות ותמיד תחכה שהיא תענה לצ'אטים שלך לפני שאתה שולח עוד אחת.
נשים יותר סקרניות מגברים, אפשרו לה לשאול גם אתכם שאלות ותוודאו שאתם כנים בתשובות שלכם, כנראה שאין סיבה להיות מזויפת באינסטגרם.

6. שימוש נכון בדקדוק

אל תתעצלו להקליד מילים לגמרי כשאתם רוצים לשלוח טקסט לבחורה שאתם אוהבים באינסטגרם. בדוק את האיות שלך ותקן אוטומטי לפני שאתה שולח את הצ'אט, כדי שלא תגיד את מה שמעולם לא התכוונת לומר לה.

קיצורים כמו " kk, אני רוצה 2 ג 4 פיקס " ודקדוק גרוע יכולים להעיף אותה מהצ'אט איתך. אל תאפשרו שזו תהיה הטעות שתעשו כשתגלשו ל-DM שלה באינסטגרם.

7. תודיע לה שאתה אוהב אותה

ספר לה על הרגשות שלך…

ברגע ששמת לב שהצ'אט באינסטגרם הופך למעניין איתה בפעם הראשונה, וודא שאתה מודיע לה שאתה מעוניין בה כדי שתוכל לקבוע את הדייט הראשון.

זו הסיבה שאתה צריך לעבוד על לראות כאן פנים אל פנים. שליחת הודעות טקסט לבדה אינה מספיקה כדי לקבוע או לגרום למישהו להתלהב בך. להבעת הפנים ולשפת הגוף יש השפעה גדולה יותר על האופן שבו הדברים צפויים להתפתח עבור שניכם.

8. השתמש באמוטיקונים

על פי מחקר של Plenty Of Fish (POF), נשיקות, פרצוף קריצות ועיניים לבבות הם הסיכויים הגבוהים ביותר לקבל תשובה מרווקים באינטרנט, נשות אינסטגרם אינן נכללות.

כדי לחשוף את החלק הפלרטטני שלך, נסה להשתמש באחד או יותר מהאמוטיקונים שהוזכרו כשאתה שולח לה הודעת פלרטט ב-DM.

 

1 תגובות על “איך להתחיל עם בחורה באינסטגרם – 8 טיפים שעובדים”

  1. עופר

    התחל על ידי שליחת הודעה או חיבור, ואחר כך שקלו להתחיל משני הצדדים בשיחה חברתית מעניינת.

כתיבת תגובה

Scroll to Top